Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Aanmaken e-mail account

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Aanmaken e-mail account

    Het aanmaken lukt niet, omdat de server niet reageert

  • #2
    misschien moet je iets meer informatie geven.
    Wat heb je ingevuld, welke mail etc.
    Op welk apparaat is ook makkelijk
    Ik denk dat niemand je hier zo mee kan helpen.

    Reageer


    • #3
      Bedoel je een email-account? Zo ja, voldoet je wachtwoord aan alle regels: hoofdletter, min. 8 tekens, etc....

      Reageer


      • #4
        Hallo fkoopmans,

        Welkom op ons Serviceforum?

        Is het gelukt?
        Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door fkoopmans
          Het aanmaken lukt niet, omdat de server niet reageert
          De invoergegevens zijn juist. Het probleem treed op nadat ben over gegaan op Windows 10. Bij het opnieuw aanmaken van het account krijg ik na het intypen van de nodige gegevens de mededeling dat de server niet reageert.
          Ik krijgen indruk dat het te maken heeft met de beveiliging. Is er iemand die dit probleem herkent ?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door fkoopmans
            De invoergegevens zijn juist. Het probleem treed op nadat ben over gegaan op Windows 10. Bij het opnieuw aanmaken van het account krijg ik na het intypen van de nodige gegevens de mededeling dat de server niet reageert.
            Ik krijgen indruk dat het te maken heeft met de beveiliging. Is er iemand die dit probleem herkent ?
            Hoi Fkoopmans,

            Doe je dat met Microsoft Edge? Probeer eens een andere browser.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Frans
              Oorspronkelijk gepost door fkoopmans
              De invoergegevens zijn juist. Het probleem treed op nadat ben over gegaan op Windows 10. Bij het opnieuw aanmaken van het account krijg ik na het intypen van de nodige gegevens de mededeling dat de server niet reageert.
              Ik krijgen indruk dat het te maken heeft met de beveiliging. Is er iemand die dit probleem herkent ?
              Hoi Fkoopmans,

              Doe je dat met Microsoft Edge? Probeer eens een andere browser.
              Ik kies een account door vanuit de app "Mail" een account in te instellen.
              Ik heb het ook geprobeerd vanuit het mail-programma "Increditmail" .
              Het probleem is misschien dat het account op zeelandnet al gebruikt wordt.
              Ik weet niet hoe het dan wel moet.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X