Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Inlogproblemen webmail / e-mail

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Inlogproblemen webmail / e-mail

    Er zijn gisteravond wat mailproblemen geweest met betrekking tot het inloggen op de webmail of mail te ontvangen in je mailprogramma (Outlook / Windows Live Mail).

    Gisteravond werkte het juiste wachtwoord niet en er is geprobeerd om opnieuw het wachtwoord in te typen of een ander wachtwoord.

    Het vinkje wachtwoord onthouden stond hierbij aan.

    [img]4efcb408-74e7-434f-9626-7a9102c43468.jpg[/img]

    Probeer het nog eens opnieuw maar nu met het wachtwoord dat je altijd gebruikte.

    Als blijkt dat dit ook niet lukt maak dan hier een nieuw wachtwoord aan. Deze wordt gestuurd naar je hoofdaccount en naar het eventuele extra account.

    Vergeet niet om deze ook aan te passen in je eigen mailprogramma (Outlook / Windows Live Mail).

    Als het gaat om het hoofdaccount en je krijgt steeds een foutmelding bij het invoeren van het wachtwoord bel dan onze klantenservice en vraag een zogenaamde activatiecodebrief op. Bel naar 0113-37 77 70 en kies voor optie 4. Deze brief wordt dan voor je gemaakt en naar je toegestuurd.

    In verband met het weekend kan het iets langer duren voor je deze ontvangen hebt.
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

  • #2
    Heb ik dus ook ben m'n primaire email adres kwijt en kan ook niet meer inloggen op m'n weblog Truitjes perikelen?
    Groetjes G.G. Lagerweij

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Lagerweij
      Heb ik dus ook ben m'n primaire email adres kwijt en kan ook niet meer inloggen op m'n weblog Truitjes perikelen?
      Groetjes G.G. Lagerweij
      [email protected]. Geef in dat bericht dan nog wel even aan waarom je het bericht stuurt, anders kan dat onduidelijk zijn voor mijn collega's.
      A prudent question is one-half of wisdom

      Reageer


      • #4
        Hoe kom ik aan het wachtwoord voor mijn e-mail account: *e-mailadres verwijderd door moderator*

        Reageer


        • #5
          omdat dit een openbaar forum is, kun je beter jouw email-adres weghalen.

          Reageer


          • #6
            In Mijn Delta kan je altijd een nieuw wachtwoord aanmaken.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X