Er zijn gisteravond wat mailproblemen geweest met betrekking tot het inloggen op de webmail of mail te ontvangen in je mailprogramma (Outlook / Windows Live Mail).
Gisteravond werkte het juiste wachtwoord niet en er is geprobeerd om opnieuw het wachtwoord in te typen of een ander wachtwoord.
Het vinkje wachtwoord onthouden stond hierbij aan.
[img]4efcb408-74e7-434f-9626-7a9102c43468.jpg[/img]
Probeer het nog eens opnieuw maar nu met het wachtwoord dat je altijd gebruikte.
Als blijkt dat dit ook niet lukt maak dan hier een nieuw wachtwoord aan. Deze wordt gestuurd naar je hoofdaccount en naar het eventuele extra account.
Vergeet niet om deze ook aan te passen in je eigen mailprogramma (Outlook / Windows Live Mail).
Als het gaat om het hoofdaccount en je krijgt steeds een foutmelding bij het invoeren van het wachtwoord bel dan onze klantenservice en vraag een zogenaamde activatiecodebrief op. Bel naar 0113-37 77 70 en kies voor optie 4. Deze brief wordt dan voor je gemaakt en naar je toegestuurd.
In verband met het weekend kan het iets langer duren voor je deze ontvangen hebt.
Gisteravond werkte het juiste wachtwoord niet en er is geprobeerd om opnieuw het wachtwoord in te typen of een ander wachtwoord.
Het vinkje wachtwoord onthouden stond hierbij aan.
[img]4efcb408-74e7-434f-9626-7a9102c43468.jpg[/img]
Probeer het nog eens opnieuw maar nu met het wachtwoord dat je altijd gebruikte.
Als blijkt dat dit ook niet lukt maak dan hier een nieuw wachtwoord aan. Deze wordt gestuurd naar je hoofdaccount en naar het eventuele extra account.
Vergeet niet om deze ook aan te passen in je eigen mailprogramma (Outlook / Windows Live Mail).
Als het gaat om het hoofdaccount en je krijgt steeds een foutmelding bij het invoeren van het wachtwoord bel dan onze klantenservice en vraag een zogenaamde activatiecodebrief op. Bel naar 0113-37 77 70 en kies voor optie 4. Deze brief wordt dan voor je gemaakt en naar je toegestuurd.
In verband met het weekend kan het iets langer duren voor je deze ontvangen hebt.
Reageer