Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Serverfout email

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Johan, je moet geen handmatig ip-adres instellen op je tablet. Dat moet op automatisch staan.

    En inderdaad is het wachtwoord om in de quick-setup te komen, anders dan het wifi-wachtworod voor je 'johan vermeulen'-netwerk. Als je een verificatiefout krijgt, dan gebruik je op je tablet waarschijnlijk het verkeerde wachtwoord. Als je dat goed doet, krijg je nl. ook een ip-adres. En ja, dat is anders dan bij de LAN verbinding want elke verbinding op elk apparaat heeft zijn eigen, unieke ip-instellingen.

    Reageer


    • #32
      Beste GoeRoe,

      Ik begrijp het helemaal,hoe weet ik het wachtwoord voor mijn tablet?,is het een beetje expirimenteren of is het te traceren of nieuw aan te maken?.
      Door het IP adress gelijk te maken met het lanadress kon ik wel verbinding maken maar nog niet op het web.
      Ik begrijp ook dat ieder apparaat gekoppelt aan WIFI een eigen IP adress heeft anders kunnen ze niet afzonderlijk werken.
      Waar ligt de sleutel,en hoe is het zo gekomen?.
      Ik heb daar in een eerder bericht contact gehad met Caroline (er waren problemen met het ontvangen van Email op mijn PC,ze heeft toen 2 dingen gewijzigd in mijn Modem,1 Firewal stond op LAAG ingesteld (veranderd in OFF) verder heeft ze iets wat automatisch stond(veranderd in 1) wat dat was weet ik niet precies.

      Mijn Webmail werkt bijna goed,als ik inlog bij zeelandnet mail kom ik in mijn mailbox,ga ik 3 pagina,s terug krijg ik de melding SERVERFOUT nog even te zien klik ik nog verder terug dan gaat alles weer normaal en verdwijnd de FOUTMELDING,ga ik weer terug naar de recente mail,s dan kom ik op de bewuste pagina de melding SERVERFOUT weer tegen klik ik verder dan verdwijnd deze weer,ik heb dit in het verleden nooit gehad(waar ligt de basis van deze melding?) .
      Toen mijn tablet nog goed werkte was het opstarten tot het buroblad kwam, de EMAIL app aangeklikt en de mails stroomden binnen tot op een moment lichte haperingen zich aandienden zoals acherblijven van de laatste mails,door even te scannen kwamen ze direct binnen(vind ik vreemd).

      Ik ga stoppen anders wordt het langdradig op den duur.

      MVRGR Johan.

      Reageer


      • #33
        Johan, ik kan je hiermee op afstand niet verder helpen. Vergelijk het met een auto: ik kan wel vertellen hoe elk onderdeeltje werkt maar daarmee ben je nog geen automonteur.

        Reageer


        • #34
          Beste GoeRoe,

          Jij noemt een auto ter vergelijking,dat is toevallig mijn specialiteit na 45 jaar daarin te hebben gewerkt kan ik alle systemen wel dromen,iedere automonteur ziet als hij rijd alles draaien en doen en hoort en weet precies wat er goed gaat of dreigt mis te gaan.
          Graag zou ik de IT wereld zo willen beheersen daar is tijd voor nodig,veel vallen en opstaan en vooral fouten maken daar leer je van en de fouten analiseren en onthouden dat is de KLOE.

          Ik ga er mee verder en hoop de oplossing te vinden,als ik hem gevonden heb zal ik dat zeker op het FORUM zetten zodat anderen hun voordeel daar mee kunnen doen.

          Ik sluit nu af,het was leuk met diverse mensen van gedachten wisselen je leert ervan.

          MVRGR Johan.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X