Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Haperend beeld

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Krijg nu regelmatig de melding ‘geen internet’ tijdens het kijken. Als ik op de ‘back’ knop druk, kan ik weer kijken. Voorts nog steeds haperend beeld

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Vondee Bekijk bericht
      Krijg nu regelmatig de melding ‘geen internet’ tijdens het kijken. Als ik op de ‘back’ knop druk, kan ik weer kijken. Voorts nog steeds haperend beeld
      Dit lijkt iets met de player te zijn, heb jij de Android App?

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Dit lijkt iets met de player te zijn, heb jij de Android App?
        Zie bericht 14-dec van dit topic

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Vondee Bekijk bericht

          Zie bericht 14-dec van dit topic
          Ik zie alleen een app-versie. Heb je inmiddels een nieuwe versie en zijn de problemen nu opgelost dan?

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

            Ik zie alleen een app-versie. Heb je inmiddels een nieuwe versie en zijn de problemen nu opgelost dan?
            Ik heb juist de indruk dat deze melding na een update gekomen is

            Reageer


            • #21
              Zelfde probleem met de Apple TV app. Op al mijn Apple TVs (3 stuks) hapert het beeld echt heel erg vaak bij alle zenders (5x per uur is geen uitzondering). Soms duurt de hapering zo lang dat het beeld zwart wordt, ik uit de zender moet en weer terug om verder te kijken. Ook het meegeleverde Delta-kastje (weet even niet meer hoe die heet) heeft haperingen, maar minder dan de Apple TV heb ik het idee.

              Als ik via de NPO app kijk naar live tv heb ik 0 haperingen. Netflix, Amazon en noem ze maar op: 0 haperingen. Mijn wifi-dekking is prima, dus daar ligt het niet aan.

              Reageer


              • #22
                Inmiddels app versie 2.4.3, build 119 met haperend beeld, regelmatig melding ‘fout bij laden video’ en als ik een programma herstart dan stopt het programma plots. Ik kan via ‘herstarten’ verder kijken. De fouten en crashes van deze app worden steeds frequenter

                Reageer


                • #23
                  Ik schrik hier toch wel enorm van.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Vondee Bekijk bericht
                    Inmiddels app versie 2.4.3, build 119 met haperend beeld, regelmatig melding ‘fout bij laden video’ en als ik een programma herstart dan stopt het programma plots. Ik kan via ‘herstarten’ verder kijken. De fouten en crashes van deze app worden steeds frequenter
                    Ik log dan even helemaal uit en sluit dan de app af

                    ga dan naar :

                    DELTA Web QR Login

                    https://koppeltv.delta.nl/

                    Meestal zijn hierna de problemen over.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                      Ik log dan even helemaal uit en sluit dan de app af

                      ga dan naar :

                      DELTA Web QR Login

                      https://koppeltv.delta.nl/

                      Meestal zijn hierna de problemen over.
                      Klopt, ik heb geen problemen meer met de aps gebaseerd op Android

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                        Ik log dan even helemaal uit en sluit dan de app af

                        ga dan naar :

                        DELTA Web QR Login

                        https://koppeltv.delta.nl/

                        Meestal zijn hierna de problemen over.
                        Je geeft aan dat de problemen dan meestal over zijn. Dit betekent dus dat je er wel regelmatig weer last van hebt, of lees ik dat niet goed?
                        Je verwacht toch dat je ongestoord naar tv kunt kijken en niet dat je met regelmaat opnieuw moet koppelen.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht

                          Je geeft aan dat de problemen dan meestal over zijn. Dit betekent dus dat je er wel regelmatig weer last van hebt, of lees ik dat niet goed?
                          Je verwacht toch dat je ongestoord naar tv kunt kijken en niet dat je met regelmaat opnieuw moet koppelen.
                          Ik merk tegenwoordig nadat er een update is geweest deze problemen ontstaan, vraag niet waarom dit het geval is.

                          Maar op deze manier functioneert het dan weer voor een maand tot de volgende update.

                          Reageer


                          • #28
                            Ga ik dan ook eens proberen. En dan maar hopen dat ze niet teveel updaten. 😉

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht

                              Je geeft aan dat de problemen dan meestal over zijn. Dit betekent dus dat je er wel regelmatig weer last van hebt, of lees ik dat niet goed?
                              Je verwacht toch dat je ongestoord naar tv kunt kijken en niet dat je met regelmaat opnieuw moet koppelen.
                              Inderdaad. Afgezien van het feit dat je deze ‘oplossing’ verder nergens vermeld is, blijft het een amateuristische app wat voor een doorsnee gebruiker niet goed werkt

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Vondee Bekijk bericht
                                Inderdaad. Afgezien van het feit dat je deze ‘oplossing’ verder nergens vermeld is, blijft het een amateuristische app wat voor een doorsnee gebruiker niet goed werkt
                                Als de app niet 'amateuristisch' zou zijn en veel beter zou werken, maar wel voor iets hogere prijs, wat zou je daar dan voor over hebben?

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X