Krijg nu regelmatig de melding ‘geen internet’ tijdens het kijken. Als ik op de ‘back’ knop druk, kan ik weer kijken. Voorts nog steeds haperend beeld
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Haperend beeld
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door Vondee Bekijk berichtKrijg nu regelmatig de melding ‘geen internet’ tijdens het kijken. Als ik op de ‘back’ knop druk, kan ik weer kijken. Voorts nog steeds haperend beeld
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Dit lijkt iets met de player te zijn, heb jij de Android App?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Vondee Bekijk bericht
Zie bericht 14-dec van dit topic
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Ik zie alleen een app-versie. Heb je inmiddels een nieuwe versie en zijn de problemen nu opgelost dan?
Reageer
-
Zelfde probleem met de Apple TV app. Op al mijn Apple TVs (3 stuks) hapert het beeld echt heel erg vaak bij alle zenders (5x per uur is geen uitzondering). Soms duurt de hapering zo lang dat het beeld zwart wordt, ik uit de zender moet en weer terug om verder te kijken. Ook het meegeleverde Delta-kastje (weet even niet meer hoe die heet) heeft haperingen, maar minder dan de Apple TV heb ik het idee.
Als ik via de NPO app kijk naar live tv heb ik 0 haperingen. Netflix, Amazon en noem ze maar op: 0 haperingen. Mijn wifi-dekking is prima, dus daar ligt het niet aan.
Reageer
-
Inmiddels app versie 2.4.3, build 119 met haperend beeld, regelmatig melding ‘fout bij laden video’ en als ik een programma herstart dan stopt het programma plots. Ik kan via ‘herstarten’ verder kijken. De fouten en crashes van deze app worden steeds frequenter
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Vondee Bekijk berichtInmiddels app versie 2.4.3, build 119 met haperend beeld, regelmatig melding ‘fout bij laden video’ en als ik een programma herstart dan stopt het programma plots. Ik kan via ‘herstarten’ verder kijken. De fouten en crashes van deze app worden steeds frequenter
ga dan naar :
DELTA Web QR Login
https://koppeltv.delta.nl/
Meestal zijn hierna de problemen over.
- 3 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Ik log dan even helemaal uit en sluit dan de app af
ga dan naar :
DELTA Web QR Login
https://koppeltv.delta.nl/
Meestal zijn hierna de problemen over.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Ik log dan even helemaal uit en sluit dan de app af
ga dan naar :
DELTA Web QR Login
https://koppeltv.delta.nl/
Meestal zijn hierna de problemen over.
Je verwacht toch dat je ongestoord naar tv kunt kijken en niet dat je met regelmaat opnieuw moet koppelen.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
Je geeft aan dat de problemen dan meestal over zijn. Dit betekent dus dat je er wel regelmatig weer last van hebt, of lees ik dat niet goed?
Je verwacht toch dat je ongestoord naar tv kunt kijken en niet dat je met regelmaat opnieuw moet koppelen.
Maar op deze manier functioneert het dan weer voor een maand tot de volgende update.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
Je geeft aan dat de problemen dan meestal over zijn. Dit betekent dus dat je er wel regelmatig weer last van hebt, of lees ik dat niet goed?
Je verwacht toch dat je ongestoord naar tv kunt kijken en niet dat je met regelmaat opnieuw moet koppelen.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Vondee Bekijk berichtInderdaad. Afgezien van het feit dat je deze ‘oplossing’ verder nergens vermeld is, blijft het een amateuristische app wat voor een doorsnee gebruiker niet goed werkt
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer