Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Haperend beeld

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Krijg nu regelmatig de melding ‘geen internet’ tijdens het kijken. Als ik op de ‘back’ knop druk, kan ik weer kijken. Voorts nog steeds haperend beeld

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Vondee Bekijk bericht
      Krijg nu regelmatig de melding ‘geen internet’ tijdens het kijken. Als ik op de ‘back’ knop druk, kan ik weer kijken. Voorts nog steeds haperend beeld
      Dit lijkt iets met de player te zijn, heb jij de Android App?

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Dit lijkt iets met de player te zijn, heb jij de Android App?
        Zie bericht 14-dec van dit topic

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Vondee Bekijk bericht

          Zie bericht 14-dec van dit topic
          Uw roep wordt niet gehoord ,van de eigenaren ,ik zie wel dat de clown van dit Forum reageert

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Vondee Bekijk bericht

            Zie bericht 14-dec van dit topic
            Ik zie alleen een app-versie. Heb je inmiddels een nieuwe versie en zijn de problemen nu opgelost dan?

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Ik zie alleen een app-versie. Heb je inmiddels een nieuwe versie en zijn de problemen nu opgelost dan?
              Ik heb juist de indruk dat deze melding na een update gekomen is

              Reageer


              • #22
                Zelfde probleem met de Apple TV app. Op al mijn Apple TVs (3 stuks) hapert het beeld echt heel erg vaak bij alle zenders (5x per uur is geen uitzondering). Soms duurt de hapering zo lang dat het beeld zwart wordt, ik uit de zender moet en weer terug om verder te kijken. Ook het meegeleverde Delta-kastje (weet even niet meer hoe die heet) heeft haperingen, maar minder dan de Apple TV heb ik het idee.

                Als ik via de NPO app kijk naar live tv heb ik 0 haperingen. Netflix, Amazon en noem ze maar op: 0 haperingen. Mijn wifi-dekking is prima, dus daar ligt het niet aan.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X