Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Haperend beeld

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Haperend beeld

    Laatste week last van haperd beeld via de tv app op mijn sony brava tv. Heb glasvezel internet, tv een paar keer opnieuw opgestart

  • #2
    Ik kijk de delta app via google tv en ook regelmatig haperen en stilstaan. Alle andere apps werken wel probleemloos, dus ligt niet aan verbinding wifi.
    Is dit een bekend probleem bij Delta?

    Reageer


    • #3
      Is je tv aangesloten op Wifi? En gebruik je dan 5Ghz? Of 2,5?

      Welke versie van de app hebben we het over en welke tv?

      Reageer


      • #4
        TV is met cat6 kabel aangesloten tot aan het fiber modem
        app versie 1.11.0 build 93
        Sony Bravia KD 55 AF 8

        Reageer


        • #5
          Is het haperend beeld al verdwenen?

          Reageer


          • #6
            Hier hetzelfde probleem, TV via kabel aangesloten aan het fiber modem. Probleem lijkt steeds wat vaker voor te komen.

            Reageer


            • #7
              Hoe kan dit probleem nu bestaan terwijl een ander forumlid beweert altijd een retestrak beeld te hebben?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Vondee Bekijk bericht
                Laatste week last van haperd beeld via de tv app op mijn sony brava tv. Heb glasvezel internet, tv een paar keer opnieuw opgestart
                Wellicht door de update van de app?

                Ik heb er met de Tizenapp geen last van

                Reageer


                • #9
                  Volgens mij heb ik de laatste versie van Google Play store (2.0.4). Vanavond een paar keer dat het beeld even stilstaat maar het geluid verder gaat. Beeld start weer maar dan is het geluid uit sync. Daarna ‘schiet’ het beeld een paar frames verder en is het geluid weer in sync. Heb dit al diverse keren gezien.

                  Reageer


                  • #10
                    Praathuis mijn voorstel is om niet meer in elke topic/post met een persoonlijke sneer naar Bordewolf te reageren? Dat houdt het sentiment per topic wat cleaner, want inmiddels is bekend hoe je hierover denkt. Lijkt je dat iets? Ik wil Bordewolf dan vragen niet in elk topic terug te komen op UHD en HD zenders en items ontopic te laten zijn. Het lijkt mij mooi als het forum in 2024 een iets ander invulling gaat krijgen door de actieve gebruikers van het forum, en ja, zonder al te veel moderatie. Blijft lastig, dat begrijp ik, zeker omdat er ook forumleden aanwezig zijn die lukraak accounts aanmaken en soms zelfs geeneens klant zijn bij Delta of Caiway. Het maakt het allemaal wat plezieriger om te lezen als er niet altijd op de man gespeeld wordt. Immers willen we allemaal een steeds beter TV product (tenminste ik wel) en jullie product inhoudelijke feedback stel ik op prijs, en hier wordt door het TV team ook aktie op genomen.

                    Edit: typo weggepoetst
                    Laatst bewerkt door DELTA-TV-team; 24 Jan 2024, 21:24.

                    Reageer


                    • #11
                      Weer een aantal keren haperend beeld gehad in 1 uitzending. Was een poosje weg maar is weer terug

                      Reageer


                      • #12
                        Ook hier met enige regelmaat het beschreven ongemak, naast zo af en toe lukraak voorkomende grijze, niet klikbare voorvertoningen in het 'Live' lastervenster van de app.
                        Op Apple TV, laatste versie naar ik aanneem, want auto-update ingesteld.

                        Reageer


                        • #13
                          Ik ben even benieuwd wie er (nog) haperingen ervaart en vooral:
                          * Welke app/soort app
                          * Kamai of Aria
                          * Welke zender(s)
                          * Momenten van de dag/specifieke momenten

                          Voor zover ik het kan zien lijkt het wel of sommige apps er last van hebben. Via de Kamai 7x heb ik geen last (alleen dat het geluid voor een seconde op de raarste momenten wegvalt)

                          Reageer


                          • #14
                            Geluid dat wegvalt, zelfs voor een seconde lijkt me erg storend en mag niet voorkomen.

                            Reageer


                            • #15
                              Dat lijkt me vreselijk. Overigens ik was gisteren op bezoek bij iemand om te helpen met zo'n ikea hang tv kast. Mijn verbazing er zit geen bluetooth op en dus moet dat lelijke kastje op de kast ipv erin. Infrarood is zo anno jaren 10. Maar Bordewolf is overtuigd dat er 4k zenders op komen.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X