Ik kijk sinds enkele maanden Delta interactieve TV via een Apple TV ontvanger. Het probleem dat ik steeds heb is dat de TV gids niet goed werkt als ik een programma opzoek om terug te kijken of om weer terug te gaan naar de huidige dag. De app springt dan steeds naar een andere datum. Heb ook vaak problemen als ik de app opstart. Er komt dan meteen een foutmelding en bij doorklikken wordt er dan soms gevraagd om het programma af te sluiten. Het lijkt erop dat het laatst afgesloten programma door blijft lopen. Heb al geprobeerd om de tv ontvanger niet uit te schakelen tijdens het tv kijken, maar om eerst terug te gaan naar het Apple hoofdscherm, maar dat helpt niet. Kortom geen fijne app op deze manier. Hopelijk zijn er anderen die dit probleem herkennen en pakt Delta dit op want het lijken mij 2 bugs.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Probleem met Delta app op Apple TV ontvanger
Samenvouwen
X
-
Hi. Het laatste deel van je bericht herken ik zeker! Iedere dag als ik de tv aanzet via Apple TV krijg ik een error. Met pijltje terug kun je dan het programma afsluiten en vervolgens de Delta app opnieuw opstarten. Mijn vermoeden is ook dat de app blijft "hangen" in het laatst bekeken programma dat dan al afgelopen is. Heel irritant en hopelijk snel opgelost.
-
Ik herken dit ook wel. Met het pijltje terug sluit je de app volgens mij ook niet echt af. Ik klik dubbel op de home-knop en veeg de app omhoog. Daarmee is hij afgesloten.
Bij mijn Android tv krijg je bij het teruggaan een melding of je caiway wilt afsluiten. Mogelijk dat dit niet kan op een Apple TV. Het zelf afsluiten van de app werkt echter prima.
Reageer
-
Het probleem met de gids lijkt iets verbeterd. Ik kan nu soms navigeren met met de pijltjes toetsen, maar het is nog niet helemaal opgelost. Heb overigens ook dat het beeld vaak niet synchroon loopt met het geluid, volgens mij met name op NPO1Laatst bewerkt door Vandeg; 13 Jan 2024, 20:28.
- 1 Like
Reageer
-
Zelfde probleem met geluid op Ned1 en ook op andere zenders. In het begin loopt het synchroon, maar na een paar minuten lijkt er een kleine hapering op te treden waardoor het geluid achterloopt op het beeld. Zappen helpt dan, maar voor even. Het lijkt alsof dit probleem bij mij sinds een week of 2 speelt.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door BarendKaas Bekijk berichtOverigens: weet iemand hier of Delta iets met deze feedback doet? Komen hier mensen van Delta? Lezen ze dit? Of moet je het gewoon bij hun melden?
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door BarendKaas Bekijk berichtOverigens: weet iemand hier of Delta iets met deze feedback doet? Komen hier mensen van Delta? Lezen ze dit? Of moet je het gewoon bij hun melden?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Eagle Bekijk berichtVolgens mij is de foutmelding bij het opstarten opgelost.
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
Dat is correct
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer