Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Probleem met Delta app op Apple TV ontvanger

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Probleem met Delta app op Apple TV ontvanger

    Ik kijk sinds enkele maanden Delta interactieve TV via een Apple TV ontvanger. Het probleem dat ik steeds heb is dat de TV gids niet goed werkt als ik een programma opzoek om terug te kijken of om weer terug te gaan naar de huidige dag. De app springt dan steeds naar een andere datum. Heb ook vaak problemen als ik de app opstart. Er komt dan meteen een foutmelding en bij doorklikken wordt er dan soms gevraagd om het programma af te sluiten. Het lijkt erop dat het laatst afgesloten programma door blijft lopen. Heb al geprobeerd om de tv ontvanger niet uit te schakelen tijdens het tv kijken, maar om eerst terug te gaan naar het Apple hoofdscherm, maar dat helpt niet. Kortom geen fijne app op deze manier. Hopelijk zijn er anderen die dit probleem herkennen en pakt Delta dit op want het lijken mij 2 bugs.

  • #2
    Hi. Het laatste deel van je bericht herken ik zeker! Iedere dag als ik de tv aanzet via Apple TV krijg ik een error. Met pijltje terug kun je dan het programma afsluiten en vervolgens de Delta app opnieuw opstarten. Mijn vermoeden is ook dat de app blijft "hangen" in het laatst bekeken programma dat dan al afgelopen is. Heel irritant en hopelijk snel opgelost.

    Reageer


    • #3
      Ik herken dit ook wel. Met het pijltje terug sluit je de app volgens mij ook niet echt af. Ik klik dubbel op de home-knop en veeg de app omhoog. Daarmee is hij afgesloten.
      Bij mijn Android tv krijg je bij het teruggaan een melding of je caiway wilt afsluiten. Mogelijk dat dit niet kan op een Apple TV. Het zelf afsluiten van de app werkt echter prima.

      Reageer


      • #4
        + 1! Ik herken beide bugs ook. Wat is de juiste plaats om deze bij Delta te melden?

        Reageer


        • #5
          Het probleem met de gids lijkt iets verbeterd. Ik kan nu soms navigeren met met de pijltjes toetsen, maar het is nog niet helemaal opgelost. Heb overigens ook dat het beeld vaak niet synchroon loopt met het geluid, volgens mij met name op NPO1
          Laatst bewerkt door Vandeg; 13 Jan 2024, 20:28.

          Reageer


          • #6
            Zelfde probleem met geluid op Ned1 en ook op andere zenders. In het begin loopt het synchroon, maar na een paar minuten lijkt er een kleine hapering op te treden waardoor het geluid achterloopt op het beeld. Zappen helpt dan, maar voor even. Het lijkt alsof dit probleem bij mij sinds een week of 2 speelt.

            Reageer


            • #7
              Overigens: weet iemand hier of Delta iets met deze feedback doet? Komen hier mensen van Delta? Lezen ze dit? Of moet je het gewoon bij hun melden?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door BarendKaas Bekijk bericht
                Overigens: weet iemand hier of Delta iets met deze feedback doet? Komen hier mensen van Delta? Lezen ze dit? Of moet je het gewoon bij hun melden?
                Ik zou dit gewoon melden bij Delta zelf wil je een antwoord hebben.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door BarendKaas Bekijk bericht
                  Overigens: weet iemand hier of Delta iets met deze feedback doet? Komen hier mensen van Delta? Lezen ze dit? Of moet je het gewoon bij hun melden?
                  Ja, het account Delta-TV-team is hier af en toe aan het meelezen zodat dit soort zaken eerder bekend zijn en opgelost kunnen worden.

                  Reageer


                  • #10
                    Volgens mij is de foutmelding bij het opstarten opgelost.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Eagle Bekijk bericht
                      Volgens mij is de foutmelding bij het opstarten opgelost.
                      Dat is correct

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

                        Dat is correct
                        Dit is inderdaad fijn! Hierdoor blijft het tv gedeelte "aan" zodat wanneer de app weer wordt gestart je terugkomt op het kanaal waar je zat en deze live-tv toont.

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X