Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Verbeter Chromecast TV app

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
    Ik hoop dat ik dat nog ga meemaken, maar door dat zwijgen van de aanbieder heb ik er weinig hoop in. Ik zou niet weten waarom ze hier niet open over zouden communiceren. In mijn werkzame leven moest ik een plan indienen en hier vervolgens verantwoording over afleggen.
    Ik had een product en dat krijg ik niet meer, mag ik dan vragen wat het plan is en hoe dat gerealiseerd kan/gaat worden om dit product weer terug te krijgen?
    Delta is dat niet verplicht. Te meer omdat wanneer ze deadlines noemen en die niet gehaald worden de teleurstelling nog groter wordt.

    Reageer


    • #17
      Ik heb het niet over verplichting maar over het feit dat het wel zo netjes zou zijn om de gebruikers beter te informeren. Het blijft nu allemaal in het vage en ik heb nu de indruk dat er helemaal niets meer gaat gebeuren t.a.v DD5.1. Dit ondanks jouw positieve kijk op de toekomst. Kan jij gebruik maken van informatie die ik en vele met mij niet hebben?

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
        Ik heb het niet over verplichting maar over het feit dat het wel zo netjes zou zijn om de gebruikers beter te informeren. Het blijft nu allemaal in het vage en ik heb nu de indruk dat er helemaal niets meer gaat gebeuren t.a.v DD5.1. Dit ondanks jouw positieve kijk op de toekomst. Kan jij gebruik maken van informatie die ik en vele met mij niet hebben?
        Je snapt dat als ik al meer zou weten, ik een insider zou zijn en het hier in dat geval niet kan en mag posten.

        Volgens mij zegt DELTA-TV-team niet dat het niet komt en dat men er helemaal niet meer mee bezig is.
        Er is geen update te melden in de zin van we zijn er klaar voor en we rollen verder uit. Dat is immers wat je zou willen weten.
        Al het andere is niet interesant of relevant. Dus ze komen echt wel in de lucht wanneer alles er klaar voor is.

        Dat er andere geluidssporen moeten komen, dat laat zich raden. Wie in Zeeland over gaat op glasvezel en blind/slechtziend is, heeft een probleem.
        Gesproken ondertiteling is immers nog niet beschikbaar op Interactief. Terug naar coax kan niet. Dolby niet voorhanden bij films, sport en concerten is ook erg irritant.
        Overigens speelt dit niet alleen in Zeeland. Ik zit zelf in Overijssel, kwam van Caiway en had coax en interactief en gebruikte voor film en evenementen dus coax, maar zit nu bij Delta en zit dus ook zonder Dolby. En voor de goede orde, ik zat al zo lang bij Caiway dat ik het oude interactieve product Multiscreen heb meegemaakt die wel over Dolby beschikte en ook nog helemaal goed werkte ism een stereosignaal (dat werd dan ook doorgegeven als stereo en niet via de verkeerde boxen)

        Overigens zouden ze, nu de kanalen gelijk zijn, coax ook gewoon actief kunnen laten in Twente in plaats van afsluiten wanneer men naar Delta overstapt. Of men moet er gewoon eens voor gaan kiezen coax niet meer naast glasvezel te ondersteunen.
        Maar daar zit nu precies het probleem wanneer Interactief niet gelijk loopt met coax qua geluidssporen.

        Dat gaat zich naar mijn mening in de toekomst wel oplossen. Nu ook het tv product exact gelijk is, waarom zouden ze dan Caiway op den duur nog als 2e provider houden? Maar laat ik niet uitwaaieren.
        On topic: Dolby komt echt wel terug. Wanneer? Nog niet bekend.

        Hoe de doorontwikkeling van de tv-apps gaat volg ik met interesse. Ze zouden zeker de eerste provider zijn die Dolby en andere geluidsspren toevoegt aan de tv-apps. Maar in mijn ogen om echt van de decoder af te willen wel een must. Anders is de app leuk voor de slaapkamer, niet om op de bank tv te kijken als vervanger van de decoder. Ik zie zelf ook gebeuren dat UHD en 4K makkelijker gaan werken via de apps (minder afhankelijkheden van de decoder).
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 8 Mar 2023, 21:26.

        Reageer


        • #19
          Mooi te zien dat je zo positief bent/blijft, ik heb dat stadium al heel lang verlaten. Bijna 2 jaar beloften dat het er spoedig aankomt vind ik iets teveel van het goede. Gelukkig heb ik nog wel de beschikking over coax en daarmee Dolby, maar dit werkt dan weer niet bij opnames en terugkijken.
          Ik blijf het daarmee ook nog vreemd vinden dat een paar zenders wel voorzien zijn van DD. Waarom kan het dan daar wel en wat heeft eventueel de keuze bepaald om het daar te doen?

          Overigens gebruik ik de app ook graag vanaf de bank om terug te kijken of voor de opnames. Dat is echt een prima ontwikkeling. Soms wat lastig met functies op de afstandsbediening, maar verder prima. Nu nog DD5.1

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
            Mooi te zien dat je zo positief bent/blijft, ik heb dat stadium al heel lang verlaten. Bijna 2 jaar beloften dat het er spoedig aankomt vind ik iets teveel van het goede. Gelukkig heb ik nog wel de beschikking over coax en daarmee Dolby, maar dit werkt dan weer niet bij opnames en terugkijken.
            Ik blijf het daarmee ook nog vreemd vinden dat een paar zenders wel voorzien zijn van DD. Waarom kan het dan daar wel en wat heeft eventueel de keuze bepaald om het daar te doen?

            Overigens gebruik ik de app ook graag vanaf de bank om terug te kijken of voor de opnames. Dat is echt een prima ontwikkeling. Soms wat lastig met functies op de afstandsbediening, maar verder prima. Nu nog DD5.1
            De keuze voor de kanalen waar het aan staat: kanalen waar niet massaal op wordt afgestemd. De grootste problemen ontstonden bij RTL4, SBS bij Vandaag Inside, NPO-kanalen.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              De keuze voor de kanalen waar het aan staat: kanalen waar niet massaal op wordt afgestemd. De grootste problemen ontstonden bij RTL4, SBS bij Vandaag Inside, NPO-kanalen.
              Dan zou dit probleem in de bandbreedte moeten zitten. Krijg je dan meer signaal over coax dan over glasvezel? Blijf het een raar verhaal vinden. Je hoeft het dan niet in de decoder te zoeken of in je eigen netwerk, het moet dus zitten in de massale doorgifte vanuit Delta. En ik maar denken dat glasvezel veel meer zou aankunnen.

              Er zal wel helemaal niets van mijn gedachten kloppen, maar daar zit nu juist de rol van Delta. Leg eens uit waarom het met oude apparatuur wel kan op Coax en niet met moderne apparatuur op glasvezel. Het lijkt er nu op dat er investeringen gedaan moeten worden, waarin men geen zin heeft.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht

                Dan zou dit probleem in de bandbreedte moeten zitten. Krijg je dan meer signaal over coax dan over glasvezel? Blijf het een raar verhaal vinden. Je hoeft het dan niet in de decoder te zoeken of in je eigen netwerk, het moet dus zitten in de massale doorgifte vanuit Delta. En ik maar denken dat glasvezel veel meer zou aankunnen.

                Er zal wel helemaal niets van mijn gedachten kloppen, maar daar zit nu juist de rol van Delta. Leg eens uit waarom het met oude apparatuur wel kan op Coax en niet met moderne apparatuur op glasvezel. Het lijkt er nu op dat er investeringen gedaan moeten worden, waarin men geen zin heeft.
                Men heeft er wel zin in, echter als het wachten is tot iets of het (lees hard/soft/firmware) er is....

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Men heeft er wel zin in, echter als het wachten is tot iets of het (lees hard/soft/firmware) er is....
                  Het zal aan mij liggen maar ik begrijp je reactie niet.

                  Reageer


                  • #24
                    Waarom duurt het wachten zoveel langer als bij Ziggo en KPN?

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                      Het zal aan mij liggen maar ik begrijp je reactie niet.
                      Wanneer je in de kou zit en een onderdeeltje van de ketel of de software van de ketel is aan vernieuwing toe, maar het onderdeel of de juiste software is nog nief beschikbaar. Dan blijf je nog even in de kou zitten rot deze er wel zijn.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        Wanneer je in de kou zit en een onderdeeltje van de ketel of de software van de ketel is aan vernieuwing toe, maar het onderdeel of de juiste software is nog nief beschikbaar. Dan blijf je nog even in de kou zitten rot deze er wel zijn.
                        Ik heb wellicht een simpele voorstelling van zaken maar deze slaat alles.
                        Ik houd het op incompetentie van een aantal verantwoordelijken. Ze zullen ongetwijfeld hun best doen maar ik ben er steeds meer van overtuigd dat men het gewoon niet meer weet of niet meer kan.
                        Jammer genoeg heb ik deze mening door eerdere trieste ervaringen met diverse support afdelingen.
                        Ook de eerdere reactie van Delta op mijn vraag geeft mij geen hoop. Zou het het wachten op iets zijn dan zou dat simpel gecommuniceerd kunnen worden. Alleen wanneer je het echt niet meer weet dan reageer je vaag op een vraag. Delta/Caiway zou zo de politiek in kunnen.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht

                          Ik heb wellicht een simpele voorstelling van zaken maar deze slaat alles.
                          Ik houd het op incompetentie van een aantal verantwoordelijken. Ze zullen ongetwijfeld hun best doen maar ik ben er steeds meer van overtuigd dat men het gewoon niet meer weet of niet meer kan.
                          Jammer genoeg heb ik deze mening door eerdere trieste ervaringen met diverse support afdelingen.
                          Ook de eerdere reactie van Delta op mijn vraag geeft mij geen hoop. Zou het het wachten op iets zijn dan zou dat simpel gecommuniceerd kunnen worden. Alleen wanneer je het echt niet meer weet dan reageer je vaag op een vraag. Delta/Caiway zou zo de politiek in kunnen.
                          Ik zie geen vaag bericht. Over zaken die concreet zijn of worden is er een update gegeven. Dolby nog geen update (lees geen releaemoment nog).
                          Niets vaags aan.

                          Reageer


                          • #28
                            Ik zie het helaas wel. Geen enkele informatie over het hoe of waarom, alleen dat het komt maar verder niets weten. Laten ze gewoon open en eerlijk zijn, we weten nu alleen dat het niet werkt, geef inzicht in de reden waarom het is teruggedraaid. Hoe komt het dat het de uitrol mislukt is?

                            Zoals aangegeven kom ik vanaf coax, naar iptv met het Amino-kastje, ik dacht een verbetering. Nergens info dat DD5.1 niet zou werken. Bijna 2 jaar terug dus de teleurstelling, geïnformeerd naar de situatie, reactie “wordt aan gewerkt, komt spoedig”. Vervolgens begint het lange wachten, ik heb niet voor niets een dure Sonos-installatie. De vlag uit, de uitrol begint, duurt maanden maar het komt. Hoera, de meest normale zenders hebben Dd5.1.
                            Helaas we hoefden niet heel lang te wachten en het was weer weg. Geen afdoende info over het hoe of wat. Het werkte gewoon niet goed.

                            Mag ik dan aub van Delta/Caiway verwachten dat ze, nu inmiddels weer maanden verder, wat opener worden. Ik hoef echt niet de hele techniek te weten, maar wat info over waar men nu mee bezig is en een verwachting over een planning mag ik toch wel verwachten. Er is iets wat anders is gelopen dan ingeschat, zijn ze nog steeds opzoek naar de oorzaak of is de oorzaak bekend en wordt dat momenteel uitgewerkt? Gewoon simpel, informeer je klanten.

                            Je mag toch na bijna 2 jaar wel een beetje een oplossing verwachten.

                            Reageer


                            • #29
                              Oprechte vraag: Is tv kijken, met of zonder 5.1 geluid, een levensbehoefte?

                              Reageer


                              • #30
                                Zeker niet, maar zo zijn er wel meer zaken die niet echt belangrijk zijn maar welke wel worden opgelost.
                                Het gaat mij om fatsoen. Je hebt als klant 5.1, dat verdwijnt, komt mondjesmaat terug, verdwijnt voor het belangrijkste deel weer en vervolgens blijft het stil. Delta en Caiway hebben een nieuwsbrief, gebruik die dan ook en kom eens terug op dit fenomeen. Informeer je klanten.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X