Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

'voiceover' bij bepaalde BBC programmes

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    PS door het geluidsspoor via OPT toets op Engels (Dolby Digital) te zetten ben je er voor nu van af.
    Stereo moet stereo worden en de gesproken ondertiteling hoort onder gesproken ondertiteling zoals bij kanaal 701.

    Reageer


    • #17
      ik heb een Sony tv, en kan nergens een optie vinden om de audio stream (BBC) uit te zetten. Wat kan Delta eraan doen?

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door backerman Bekijk bericht
        ik heb een Sony tv, en kan nergens een optie vinden om de audio stream (BBC) uit te zetten. Wat kan Delta eraan doen?
        Is dat Coax? Ook daar kun je kijken of je een andere audiostream kunt kiezen,

        Reageer


        • #19
          nee het is glasvezel met een Nokia mediabox

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door backerman Bekijk bericht
            nee het is glasvezel met een Nokia mediabox
            Dus via een van de tv apps. Ik heb zelf een oude Tizenapp 1.2.2. Daar zitten geen audiokanaalkeuzes op.
            Ik weet niet of dat op de andere apps wel zit. De laatste versie van Tizen is nog steeds niet aanwezig.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door terryanfield Bekijk bericht
              Ik heb de Delta tv app op mijn tablet, wat ik gebruik regelmatig. De laatste twee weken is er bij sommige uitzendingen van BBC1 een voiceover! Heel hulpzaam voor slechtzienden, maar erg vervelend als het niet nodig is! Zijn er andere (Engels) mensen die hebben dit ervaren? En is er een oplossing of manier om dit te verwijderen?
              Ik ervaar weer hetzelfde probleem met BBC 1 op mijn tablet via de app! Een heel vervelend en onnodig 'voiceover', echt irritant! Kan dit AUB uitgezet worden?

              Reageer


              • #22
                Ik heb het al een aantal weken . En ook al aangekaart met klantenservice. Deze waren van mening dat het aan mijn tv toestel lag maar ik heb het ook op mijn tablet en mijn pc. Ben er nu achter dat als je het prlgramma opneemt dit bekeken kan worden zonder verkeerde audio. Je moet wel een uurtje wachten anders heb je toch weer de verkeerde audio.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door jojo1000 Bekijk bericht
                  Je moet wel een uurtje wachten anders heb je toch weer de verkeerde audio.
                  Er zijn TV's waarbij je het stereo kanaal kan instellen voor een bepaalde voice-over-taal (als die wordt meegestuurd).
                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X