Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

'voiceover' bij bepaalde BBC programmes

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • 'voiceover' bij bepaalde BBC programmes

    Ik heb de Delta tv app op mijn tablet, wat ik gebruik regelmatig. De laatste twee weken is er bij sommige uitzendingen van BBC1 een voiceover! Heel hulpzaam voor slechtzienden, maar erg vervelend als het niet nodig is! Zijn er andere (Engels) mensen die hebben dit ervaren? En is er een oplossing of manier om dit te verwijderen?

  • #2
    Deze optie zit niet in de Delta tv app wel in de webtv versie onder :

    https://webtv.delta.nl/#/settings/audio

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Deze optie zit niet in de Delta tv app wel in de webtv versie onder :

      https://webtv.delta.nl/#/settings/audio
      Er wordt een verkeerd geluidsspoor meegegeven. Dolby gaat wel goed.
      DELTA-TV-team kunnen jullie hier helderheid over geven? Ik ben anders bang dat dit topic gaat ontsporen op het verkeerde geluidsspoor 😂
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 23 Feb 2023, 19:16.

      Reageer


      • #4
        Dank, gaan we naar kijken. Mocht ik nog vragen hebben kom ik in de lucht.

        Reageer


        • #5
          ik heb bij opname bbc one ook last van audiodescriptie. opname ingesteld via app, afkojken via interactieve tv module aan netwerk. bijzonder vervelend. Hoe zet ik dit uit?

          Reageer


          • #6
            Ik heb zelf al 2 keer meg de helpdesk gebeld hierover, die adviseren me de app te updaten of uit te loggen en weer in te loggen, wat uiteraard niet helpt. Ik kijk graag naar BBC documentaires maar dat is met die voice over of gesproken ondertiteling dus echt niet te doen.

            Reageer


            • #7
              Ik heb geen tv van delta…maar een aantal dagen geleden had caiway hetzelfde op bbc1 nadat ze eerst bbc schotland doorgaven,
              Ik heb het weer normaal gekregen via de audio instellingen van de tv zelf. (Panasonic)

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Fransje Bekijk bericht
                Ik heb geen tv van delta…maar een aantal dagen geleden had caiway hetzelfde op bbc1 nadat ze eerst bbc schotland doorgaven,
                Ik heb het weer normaal gekregen via de audio instellingen van de tv zelf. (Panasonic)
                Speelt het nog steeds? Wellicht kan DELTA-TV-team met een update kan komen.
                Het lijkt er op dat de gesproken ondertiteling wordt doorgegeven ipv de normale audiostream.
                Gesproken ondertiteling moet onder een andere stream (maar andere audiostreams zijn nog niet live).

                Inderdaad kun je Dolby kiezen voor BBC1, die stream is wel de normale audiostream met Dolby5.1.

                Wellicht goed dat DELTA-TV-team of Eduard B sowieso weer een een update kan geven over wat de stand van zaken is inzake audiostreams, HD en heel misschien een update over tv apps?
                In elk geval wat ze kunnen delen natuurlijk.
                Laatst bewerkt door Bordewolf; 27 Feb 2023, 22:06.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Speelt het nog steeds? Wellicht kan DELTA-TV-team met een update kan komen.
                  Het lijkt er op dat de gesproken ondertiteling wordt doorgegeven ipv de normale audiostream.
                  Gesproken ondertiteling moet onder een andere stream (maar andere audiostreams zijn nog niet live).

                  Inderdaad kun je Dolby kiezen voor BBC1, die stream is wel de normale audiostream met Dolby5.1.

                  Wellicht goed dat DELTA-TV-team of Eduard B sowieso weer een een update kan geven over wat de stand van zaken is inzake audiostreams, HD en heel misschien een update over tv apps?
                  In elk geval wat ze kunnen delen natuurlijk.
                  - Voor wat betreft de juiste Audio stream voor BBC hebben we de oorzaak gevonden en deze zal in de loop van volgende week worden aangepast.

                  - De geplande omzetting van HD kanalen (jan/feb) is helaas vertraagd en deze zal in Maart plaatsvinden.

                  - Voor wat betreft de LG en Samsung TV app komen we in het stadium dat we hem goed genoeg vinden om te gaan releasen als Beta app. We hebben hierover contact met Samsung en LG, waarbij we afhankelijk zijn van het release proces bij beide partijen. zodra hier nieuws over is zal ik dit melden.
                  Laatst bewerkt door DELTA-TV-team; 28 Feb 2023, 10:43.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

                    - Voor wat betreft de juiste Audio stream voor BBC hebben we de oorzaak gevonden en deze zal in de loop van volgende week worden aangepast.

                    - De geplande omzetting van HD kanalen (jan/feb) is helaas vertraagd en deze zal in Maart plaatsvinden.

                    - Voor wat betreft de LG en Samsung TV app komen we in het stadium dat we hem goed genoeg vinden om te gaan releasen als Beta app. We hebben hierover contact met Samsung en LG, waarbij we afhankelijk zijn van het release proces bij beide partijen. zodra hier nieuws over is zal ik dit melden.
                    Is er mogelijk nog iets te melden over Dolby en audiostreams op andere zenders?
                    Of is dat het gedeelte:"dat kunnen we nog niet delen/ver in onderzoek of ontwikkeling"
                    Laatst bewerkt door Bordewolf; 28 Feb 2023, 18:03.

                    Reageer


                    • #11
                      Ik heb een Samsung tv en sinds kort digitale tv. Maar inderdaad op BBC hebben we nog de voice over. Is dit al aan gepast en kunnen we het ook uit zetten. Het is namelijk best wel vervelend.

                      Reageer


                      • #12
                        Ja, ik heb er ook weer last van. Vorige week zaterdag en zondag stond de gesproken ondertiteling weer aan, super irritant als je planet earth 3 wil kijken. En vanmiddag is deze weer aangezet en niet uit te zetten. Programmas zijn echt niet te kijken met die constante stem.

                        @delta-tv-team
                        Kunnen jullie dit snel oplossen?

                        Reageer


                        • #13
                          Is dit op alle BBC kanalen? Via de decoder ervaar ik dit niet,
                          Gesproken ondertiteling zou net als op kanaal 701 separaat moeten worden aangeboeden,

                          Reageer


                          • #14
                            Hier is ook de laatste paar weken de voice over te horen. Ervaar het alleen op de BBC (1). Best wel irritant.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door DerkH Bekijk bericht
                              Hier is ook de laatste paar weken de voice over te horen. Ervaar het alleen op de BBC (1). Best wel irritant.
                              DIt zou via een apart geluidsspoor moeten zoals bij kanaal 701. Maar dat is nog niet helemaal uitgerold.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X