Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Welke splitters

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Update op de TV-POF-204-T6 zit nu de splitter Hirschmann DPO 2104 (695020466).
    Helaas geen verschil met de vorige splitter.

    Dus alleen perfekt beeld als de splitter niet gebruikt wordt en de coaxkabel rechtsreeks is aangesloten.
    Dan is de kabel etc. toch ok?

    Als je dan dus wel perfekt beeld hebt, waarom dan niet met gebruik van de splitter?

    Reageer


    • #17
      Je moet beseffen dat je feitelijk twee spitters achter elkaar plaatst; Die POF 204 en die Hirschmann. Gemiddeld verzwakt een tweeweg splitter 4 DB, dus met twee splitters achter elkaar verzwak je het signaal met 8 DB.
      Ik kan me voorstellen dat dit een te grote verzwakking is voor het signaal.
      Het enige wat je nu nog rest is een goede antenne versterker.

      Reageer


      • #18
        Dank je @Praathuis.
        Welke kan je me dan adviseren voor 2 tv's?
        Als ik zoek zie ik dat deze nogal prijzig zijn.
        Eigenlijk is het van de zotte, dat er zeer veel klanten deze problemen hebben door de 5g.
        De verbeteringen worden op het bordje gelegd van de klanten.
        De telefoonmaatschappijen verdien aan de uitrol van 4g,
        Eigenlijk zou Delta toch de kabel zo moeten inrichten dat dat niet nodig is?
        Of moeten faciliteren dat je op zijn minst achter een goedgekeurde splitter goed beeld hebt op 2 tv's.

        Reageer


        • #19
          Heb je familie of vrienden die Ziggo hebben? In de webshop voor Ziggo klanten is de laatste versie van de Technetix versterker slechts 37,50. Dan ben je stuk goedkoper uit

          Reageer


          • #20

            Reageer


            • #21
              Ik zit op mobiel. Kan dan niet bericht bewerken volgens mij.
              Bijgevoegde bestanden

              Reageer


              • #22
                Opnieuw bedankt.

                Niet te koop bij Delta zelf?

                Anders dan maar bestellen bij Ziggo als niet-Ziggoklant.

                Reageer


                • #23
                  Die versterker is overal te koop. Alleen aanmerkelijk duurder.

                  Reageer


                  • #24
                    Nu zit op het aop de TV-POF-204-T6.
                    Als ik het dus goed begrijp moet dan de tv-splitter eruit en daarvoor de ziggoversterker in de plaats.
                    Is dit juist Klapstoel?

                    Reageer


                    • #25
                      Het beste is alleen je tv signaal te versterken

                      Reageer


                      • #26
                        Dat betekent dus de TV-POF-204-T6 laten zitten en hierop de versterker aansluiten.

                        Bestellen kan niet via Ziggo, want je hebt een klantnummer nodig.
                        Laatst bewerkt door Ptrol; 14 Sep 2022, 12:28.

                        Reageer


                        • #27
                          Ziggo heeft een webshop voor zijn klanten.

                          Waarom Delta eigenlijk niet?

                          De problemen hier zijn niet door de klant veroorzaakt maar door Delta.
                          Met het opvoeren van de HD zenders zijn deze problemen begonnen.

                          De oplossing mag de klant dan zelf betalen.
                          Het zou Delta sieren als Delta zoals Ziggo de oplossingen in een Webshop aanbieden tegen voordeligere prijzen als in een normale winkel.

                          Laatst bewerkt door Ptrol; 14 Sep 2022, 13:06.

                          Reageer


                          • #28
                            Misschien is Delta er druk mee bezig nu ze zo groeien?

                            Reageer


                            • #29
                              Dat zou fijn zijn.

                              Inmiddels ben ik erachter gekomen dat er zeer veel mensen in mijn woonplaats deze problemen ervaren.

                              Dus Delta doe er iets mee en maak de producten die dit kunnen verhelpen voor je klanten ook betaalbaar via een webshop zoals Ziggo doet.

                              Anders wordt dat hele 4/5-gebeuren en hdzenders wel een heel duur grapje.
                              Laatst bewerkt door Ptrol; 14 Sep 2022, 15:37.

                              Reageer


                              • #30
                                Als veel meer mensen dezelfde problemen hebben dan heeft Delta werk aan de winkel.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X