Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Continu error op Delta TV Online

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Je kunt ook domeinen blokkeren door een regel(s) toe te voegen aan :

    c:\windows\system32\drivers\etc\hosts

    Dus bv : 127.0.0.1 westeurope-1.in.applicationinsights.azure.com

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Echo Bekijk bericht
      Dit in je browser adblocker zou moeten helpen, vanuit PiHole gaat het was lastiger worden.
      Snap niet helemaal waarom jullie hier PiHole bij betrekken. Kun je dat uitleggen?
      Laatst bewerkt door Webkabouter; 14 Apr 2021, 14:34.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #18
        Delta heeft een hoop tracking/analytics toegevoegd aan de media player die ze gebruiken. Met PiHole kan je dit deels blokkeren.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Echo Bekijk bericht
          Met PiHole kan je dit deels blokkeren.
          Yep, maar hoe doe je dat _buiten_ je interne netwerk?
          Laatst bewerkt door Webkabouter; 15 Apr 2021, 01:10.
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
            Yep, maar hoe doe je dat _buiten_ je interne netwerk?
            Lastiger, hoewel er ook apps zijn zoals AdGuard op iOS dat PiHole dingen doet op je iPhone/Android. Als DELTA het netjes wilt doen, AVG-rechtig ed, dan maken ze dit opt-in (op z'n minst opt-out).

            Reageer


            • #21
              Goedemorgen Echo, Kennie-L, laurent, Jos en TheKag

              Reageer


              • #22
                Beste allemaal,

                Ik kamp inmiddels ook al een kleine week met dit probleem en heb dan ook met aandacht dit draadje gevolgd. Ik dacht in 1 instantie namelijk dat het aan mijn laptop lag, Ik heb een aantal suggesties voorbij zien komen om het op te lossen en die werkte, maar helaas maar tijdelijk.
                Wat betreft het aanpassen van de software; dit lijkt me voor "gewone" klanten niet haalbaar en ook niet wenselijk. Als klant mag ik hopen dat Delta TV zelf dit probleem gaat oplossen.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Echo Bekijk bericht
                  Als ik op een kanaal druk (maak niet uit welk kanaal) krijg ik in het midden van het scherm Error te zien er verder niks.

                  In de dev console zie ik continu een verbinding naar bijvoorbeeld https://clientapi.tv.delta.nl/play/l...se-Version=4.2 met error code 500.

                  Zijn er anderen die hier last van hebben?
                  Ja zeker heb dit al weken en ook al van alles geprobeerd dacht ook dat dit aan mijn laptop lag, maar nu zie ik dat er meerdere zijn
                  Heb de Delta ook om raad gevraagd, maar hoor daar niks meer van ??

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                    Yep, maar hoe doe je dat _buiten_ je interne netwerk?
                    Ik snap je vraag niet helemaal.

                    PiHole kan je als DNS gebruiken, deze gaat dan tussen je normale DNS en je pc/laptop/mobiel/zitten. Misschien dat je dat bedoelt.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht
                      Goedemorgen Echo, Kennie-L, laurent, Jos en TheKag
                      Verwijderen van cookies etc. helpt niet.
                      Delta TV app gebruik ik verwijl nooit dus weet niet in hoevere dit probleem speelt op de app.

                      Reageer


                      • #26
                        UPDATE

                        Eenieder die met de "Error" foutmelding te maken heeft wil ik vragen om als reactie enkele aanvullende gegevens toe te zenden (indien mogelijk) naar [email protected]:

                        - Klantnummer
                        - IP adres
                        - Internetbrowser(s) (indien mogelijk met versienummer)
                        - Tijdstip(pen)
                        - Zender(s)
                        - Programma('s)

                        Omdat om privacygevoelige informatie wordt verzocht wil ik eenieder met klem verzoeken de gegevens enkel per e-mail toe te zenden en deze niet openbaar op het forum te plaatsen.

                        Aan de hand van deze aanvullingen kan uitgebreid onderzoek worden ingesteld om deze Error zo snel mogelijk naar de verleden tijd terug te brengen.

                        Alvast ontzettend bedankt voor jullie input!
                        Laatst bewerkt door TimE; 16 Apr 2021, 12:39.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door time Bekijk bericht
                          update

                          eenieder die met de "error" foutmelding te maken heeft wil ik vragen om als reactie enkele aanvullende gegevens toe te zenden (indien mogelijk) naar [email protected]:

                          - klantnummer
                          - ip adres
                          - internetbrowser(s) (indien mogelijk met versienummer)
                          - tijdstip(pen)
                          - zender(s)
                          - programma('s)

                          omdat om privacygevoelige informatie wordt verzocht wil ik eenieder met klem verzoeken de gegevens enkel per e-mail toe te zenden en deze niet openbaar op het forum te plaatsen.

                          Aan de hand van deze aanvullingen kan uitgebreid onderzoek worden ingesteld om deze error zo snel mogelijk naar de verleden tijd terug te brengen.

                          Alvast ontzettend bedankt voor jullie input!
                          done !

                          Reageer


                          • #28
                            Ik had het zojuist op de iPad. Uit en terug inloggen had geen nut. Vervolgens uitgelogd, app verwijderd, opnieuw geinstalleerd en opnieuw ingelogd. Hierna waren de problemen over.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht
                              Ik had het zojuist op de iPad. Uit en terug inloggen had geen nut. Vervolgens uitgelogd, app verwijderd, opnieuw geinstalleerd en opnieuw ingelogd. Hierna waren de problemen over.

                              Ik kijk nu ook via de iPad maar ervaar geen problemen.

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht


                                Ik kijk nu ook via de iPad maar ervaar geen problemen.
                                Hmm vreemd. Ik heb gisteren hetzelfde drie keer moeten herhalen want na een bepaalde tijd was het weer raak bij het wisselen van kanalen.
                                Vandaag maar weer eens kijken.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X