Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Foutmelding 246000

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Foutmelding 246000

    Steeds vaker krijg ik tijdens het kijken naar een TV kanaal via Delta TV Online de foutmelding 246000. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

  • #2
    Je hebt er voor de rest weinig aan maar dit zijn de error codes :

    https://developer.jwplayer.com/jwpla...rors-reference
    246000 A miscellaneous DASH-related DRM error occurred. Error loading media: File could not be played This video file cannot be played.
    Laatst bewerkt door driepinter; 1 Mar 2021, 07:55.

    Reageer


    • #3
      Ik heb zojuist ook de foutmelding 246000 gehad, dit is al vaker gebeurd.

      Reageer


      • #4
        Laatste dagen dezelfde foutmelding gekregen bij bekijken films op Delta TV. Na een 1 uur tvkijken gaat het beeld op zwart en krijg je die melding. Even switchen naar een andere zender en dan weer terug, dan kan je weer 1uur kijken. etc. Kijk je binnen het uur even op een andere zender dan reset hij de klok waarschijnlijk en heb je geen last van. Bijv. in reclameblokken.
        Echter bij het bekijken van praatprogramma's heb ik "storing" niet gezien.

        Reageer


        • #5
          Goede avond
          Ik dacht dat dit aan mijn laptop ligt, dus ga je van alles zoeken enz.
          Mogelijk weet iemand waar dit aan ligt, dan graag een oplossing want het komt nog geregeld terug.

          Reageer


          • #6
            Ik krijg ook deze foutmelding de laatste dagen, meestal binnen een uur.

            Reageer


            • #7
              Het is vervelend maar Delta doet er niks aan.

              Reageer


              • #8
                De provider die er zo trots op is als beste getest te zijn door de Consumentenbond vind het niet nodig ook op deze klacht maar niet te reageren...

                Reageer


                • #9
                  Hi all, op welke softwareversies van bijvoorbeeld Android of iOS en DELTA TV-app versie komen deze meldingen bij jullie voor?
                  En welke internetbrowser(s) worden er door jullie voor de WebTV gebruikt?

                  Met deze aanvullende informatie laat ik dit graag verder nazien. Alvast bedankt!

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
                    De provider die er zo trots op is als beste getest te zijn door de Consumentenbond vind het niet nodig ook op deze klacht maar niet te reageren...
                    Jos........beetje geduld.... :-)
                    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                    Reageer


                    • #11
                      @TimE

                      Firefox Developer Edition v87b8 hier maar heb al een tijdje geen problemen gehad

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Echo Bekijk bericht
                        @TimE

                        Firefox Developer Edition v87b8 hier maar heb al een tijdje geen problemen gehad
                        Bedankt voor de aanvulling Echo , goed om te lezen dat de problemen op jouw apparaten zich al een tijdje niet meer voordoen. Mocht dit onverhoopt veranderen vernemen we dat uiteraard graag.

                        Reageer


                        • #13
                          inderdaad , op alle commerciele zenders code 246000 , kan dus effectief niets met deze online tv
                          het betreft hier caiway interactive tv
                          Laatst bewerkt door lexjo; 5 May 2021, 23:33.

                          Reageer


                          • #14
                            Yep via delta tv van zeelandnet liggen alle commerciele zenders eruit. Ongeacht welke browser ik gebruik, error 246000. Lekker belachelijk weer.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door midbosch Bekijk bericht
                              Yep via delta tv van zeelandnet liggen alle commerciele zenders eruit. Ongeacht welke browser ik gebruik, error 246000. Lekker belachelijk weer.
                              Op de iPad ervaar ik nu om 06:24 geen probleem. Op de desktop kan ik nog niet beoordelen. Zal straks kijken.

                              Het blijft techniek mensen.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X