Steeds vaker krijg ik tijdens het kijken naar een TV kanaal via Delta TV Online de foutmelding 246000. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Foutmelding 246000
Samenvouwen
X
-
Je hebt er voor de rest weinig aan maar dit zijn de error codes :
https://developer.jwplayer.com/jwpla...rors-reference246000 A miscellaneous DASH-related DRM error occurred. Error loading media: File could not be played This video file cannot be played. Laatst bewerkt door driepinter; 1 Mar 2021, 07:55.
-
Laatste dagen dezelfde foutmelding gekregen bij bekijken films op Delta TV. Na een 1 uur tvkijken gaat het beeld op zwart en krijg je die melding. Even switchen naar een andere zender en dan weer terug, dan kan je weer 1uur kijken. etc. Kijk je binnen het uur even op een andere zender dan reset hij de klok waarschijnlijk en heb je geen last van. Bijv. in reclameblokken.
Echter bij het bekijken van praatprogramma's heb ik "storing" niet gezien.
Reageer
-
Hi all, op welke softwareversies van bijvoorbeeld Android of iOS en DELTA TV-app versie komen deze meldingen bij jullie voor?
En welke internetbrowser(s) worden er door jullie voor de WebTV gebruikt?
Met deze aanvullende informatie laat ik dit graag verder nazien. Alvast bedankt!
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk berichtDe provider die er zo trots op is als beste getest te zijn door de Consumentenbond vind het niet nodig ook op deze klacht maar niet te reageren...[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op mÃjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Echo Bekijk bericht@TimE
Firefox Developer Edition v87b8 hier maar heb al een tijdje geen problemen gehad
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door midbosch Bekijk berichtYep via delta tv van zeelandnet liggen alle commerciele zenders eruit. Ongeacht welke browser ik gebruik, error 246000. Lekker belachelijk weer.
Het blijft techniek mensen.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer