Sommige dingen hoeven er niet aantrekkelijk uit te zien. De vorige versie was overzichtelijker en handiger.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Ik wil (eigenlijk) tv.delta.nl weer terug- vriendelijker overzicht kanalen.
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door cschults Bekijk berichtgebruikte via chrome op tablet de site tv.delta.nl om de tv gids te bekijken. Heerlijk overzichtelijk was dat. Zag je een programma wat je op wilde neen, kon dat ook snel gedaan worden. Gebruikte tablet in portretstand omdat ik dan sneller bij o.a. bbc first en de vlaamse zenders terecht kon.
Op 3 maart is spul overgezet naar webtv.delta open je die op tablet in chrome krijg je meteen melding dat er een app is. Je kan wel de gids zien als je helemaal adres intypt met toevoeging #guide. Maar dan krijg je net als in de nieuwe app DRIE kanalen naast elkaar in beeld. Voordat je dan met scrollen bij de vlaamse zenders bent. Brr.
Oke het ziet er dan net zo uit als een papieren tv gids, maar die bladert wel sneller.
Dus eigenlijk de vraag kan gewoon tv.delta.nl weer terugkomen.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk berichtVoor het gebruik van de webversie kan je bij de tv gids bovenin bij kies een kanaal in het menu direct de juiste zender kiezen.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
jawel, natuurlijk, maar er is geen overzicht en dat was juist zo handig.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
Voor mobiele apparaten zoals smartphone en tablet wordt je inderdaad doorverwezen naar de DELTA TV App. Voor het gebruik van de webversie kan je bij de tv gids bovenin bij kies een kanaal in het menu direct de juiste zender kiezen.
Reageer
-
Voor mobiele apparaten zoals smartphone en tablet wordt je inderdaad doorverwezen naar de DELTA TV App. Voor het gebruik van de webversie kan je bij de tv gids bovenin bij kies een kanaal in het menu direct de juiste zender kiezen.
https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...rg-onduidelijk
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door cschults Bekijk bericht
oke maar op tablet kan ik wel dag kiezen net als in webversie en waarom dan niet kanaal. Trouwens als je de kanaalvolgorde voor de tv gids vast kan zetten. zou voor velen al enorme verbetering zijn. Schat ik in. Maar het blijft een slecht overzicht vergeleken met de oude versie.
Ik ga deze doorgeven aan de ontwikkelaars of hiervoor aanpassingen mogelijk zijn.
- 1 Like
Reageer
-
Bedankt voor de feedback
Ik ga deze doorgeven aan de ontwikkelaars of hiervoor aanpassingen mogelijk zijn.
Groeten Chris
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door western Bekijk berichtAls er iets goed gaat .....moeten ze het veranderen
Reageer
-
Bedankt voor de feedback
dwin
- 1 Like
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer