Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik wil (eigenlijk) tv.delta.nl weer terug- vriendelijker overzicht kanalen.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Sommige dingen hoeven er niet aantrekkelijk uit te zien. De vorige versie was overzichtelijker en handiger.

    Reageer


    • #17
      Als er iets goed gaat .....moeten ze het veranderen

      Reageer


      • #18
        Jammer ook dat je in de nieuwe app alleen toekomstige uitzendingen kunt opnemen en niet meer tot 1 week terug, dat kon in de oude app wel.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door cschults Bekijk bericht
          gebruikte via chrome op tablet de site tv.delta.nl om de tv gids te bekijken. Heerlijk overzichtelijk was dat. Zag je een programma wat je op wilde neen, kon dat ook snel gedaan worden. Gebruikte tablet in portretstand omdat ik dan sneller bij o.a. bbc first en de vlaamse zenders terecht kon.
          Op 3 maart is spul overgezet naar webtv.delta open je die op tablet in chrome krijg je meteen melding dat er een app is. Je kan wel de gids zien als je helemaal adres intypt met toevoeging #guide. Maar dan krijg je net als in de nieuwe app DRIE kanalen naast elkaar in beeld. Voordat je dan met scrollen bij de vlaamse zenders bent. Brr.
          Oke het ziet er dan net zo uit als een papieren tv gids, maar die bladert wel sneller.

          Dus eigenlijk de vraag kan gewoon tv.delta.nl weer terugkomen.
          Voor mobiele apparaten zoals smartphone en tablet wordt je inderdaad doorverwezen naar de DELTA TV App. Voor het gebruik van de webversie kan je bij de tv gids bovenin bij kies een kanaal in het menu direct de juiste zender kiezen.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
            Voor het gebruik van de webversie kan je bij de tv gids bovenin bij kies een kanaal in het menu direct de juiste zender kiezen.
            jawel, natuurlijk, maar er is geen overzicht en dat was juist zo handig.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

              jawel, natuurlijk, maar er is geen overzicht en dat was juist zo handig.
              Inderdaad Fred,maar ze zullen het toch nooit toegeven ,dat het een wan product is

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

                Voor mobiele apparaten zoals smartphone en tablet wordt je inderdaad doorverwezen naar de DELTA TV App. Voor het gebruik van de webversie kan je bij de tv gids bovenin bij kies een kanaal in het menu direct de juiste zender kiezen.
                oke maar op tablet kan ik wel dag kiezen net als in webversie en waarom dan niet kanaal. Trouwens als je de kanaalvolgorde voor de tv gids vast kan zetten. zou voor velen al enorme verbetering zijn. Schat ik in. Maar het blijft een slecht overzicht vergeleken met de oude versie.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

                  Voor mobiele apparaten zoals smartphone en tablet wordt je inderdaad doorverwezen naar de DELTA TV App. Voor het gebruik van de webversie kan je bij de tv gids bovenin bij kies een kanaal in het menu direct de juiste zender kiezen.
                  ik lees hier hetzelfde dus
                  https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...rg-onduidelijk

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door cschults Bekijk bericht

                    oke maar op tablet kan ik wel dag kiezen net als in webversie en waarom dan niet kanaal. Trouwens als je de kanaalvolgorde voor de tv gids vast kan zetten. zou voor velen al enorme verbetering zijn. Schat ik in. Maar het blijft een slecht overzicht vergeleken met de oude versie.
                    Bedankt voor de feedback
                    Ik ga deze doorgeven aan de ontwikkelaars of hiervoor aanpassingen mogelijk zijn.


                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

                      Bedankt voor de feedback
                      Ik ga deze doorgeven aan de ontwikkelaars of hiervoor aanpassingen mogelijk zijn.

                      Edwin ik heb ook al een paar keer gehad, dat als ik kies voor opnemen alle afleveringen, dat toch ineens stopt. Moet wel erbij zeggen, dat ik niet altijd gecheckt heb bij gepland of alles er staat. Maar nu toch al 3x sinds begin maart met de nieuwe app, Steeds bij bbc first. Dan zie je bijv wel een aantal opnames, maar ineens stopt dat zonder dat ik iets gewijzigd heb. Wil je dan later de opname gaan bekijken is die er onverwachts niet. Gelukkig wordt bij die zender alles veel herhaald, dus kun j alsnog (opnieuw) kiezen voor opnemen alle afleveringen.
                      Groeten Chris

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door western Bekijk bericht
                        Als er iets goed gaat .....moeten ze het veranderen
                        Behalve dat het op een mac gewoon helemaal NIET werkte.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

                          Bedankt voor de feedback
                          Ik ga deze doorgeven aan de ontwikkelaars of hiervoor aanpassingen mogelijk zijn.

                          Zou netjes zijn Edwin

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X