Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta app hapert

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #61
    De oude app werkte prima en voldeed op alle gebied. Gooi de nieuwe weg en plaats de oude terug in de appstore. Ik wil gewoon ergernisvrij tv kijken. Verwonderlijk ook dat er overgeschakeld wordt op een nieuwe app die blijkbaar gewoon niet getest wordt. Ik ben al mijn hele leven Klant van Delta. Altijd netjes op tijd betaald maar enige vorm van klantenservice of klantenbinding zie ik niet. Toch eigenlijk een grote schande. Zo ga je zonder wroeging naar een andere provider!!! Delta let op uw zaak maar vooral uw trouwe klanten.

    Reageer


    • #62
      Oorspronkelijk gepost door th.j.volkeri Bekijk bericht
      De oude app werkte prima en voldeed op alle gebied. Gooi de nieuwe weg en plaats de oude terug in de appstore. Ik wil gewoon ergernisvrij tv kijken. Verwonderlijk ook dat er overgeschakeld wordt op een nieuwe app die blijkbaar gewoon niet getest wordt. Ik ben al mijn hele leven Klant van Delta. Altijd netjes op tijd betaald maar enige vorm van klantenservice of klantenbinding zie ik niet. Toch eigenlijk een grote schande. Zo ga je zonder wroeging naar een andere provider!!! Delta let op uw zaak maar vooral uw trouwe klanten.
      Een dergelijke ingreep zal men zeker niet gaan doen. Hou even op met klagen over iets dat nu niet van levensbelang is.
      Delta gaat het heus wel oplossen, maar met technici en ICT'ers die allemaal thuis moeten werken kan men neem ik aan geen ijzer met handen breken.
      Delta moet nu maar 1 ding: het netwerk stabiel en veilig houden zodat een ieder kan thuiswerken en de kinderen digitaal les kunnen krijgen.
      De overige "problemen' zijn echt van ondergeschikt belang.

      Het is eerder een schande dat er zo geweeklaagd wordt over zaken die er nu even niet toe doen.

      Reageer


      • #63
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Een dergelijke ingreep zal men zeker niet gaan doen. Hou even op met klagen over iets dat nu niet van levensbelang is.
        Delta gaat het heus wel oplossen, maar met technici en ICT'ers die allemaal thuis moeten werken kan men neem ik aan geen ijzer met handen breken.
        Delta moet nu maar 1 ding: het netwerk stabiel en veilig houden zodat een ieder kan thuiswerken en de kinderen digitaal les kunnen krijgen.
        De overige "problemen' zijn echt van ondergeschikt belang.

        Het is eerder een schande dat er zo geweeklaagd wordt over zaken die er nu even niet toe doen.
        Nee, op dit moment niet meer prioriteit nummer 1 dat klopt, maar al weken geleden wel toen er nog helemaal niemand thuis aan het werken was. Lees toch de berichten terug van afgelopen weken dan heb je toch recht op klagen.
        Geef in ieder geval je klanten informatie over een status, hebben ze gewoon recht op.

        Reageer


        • #64
          Voorzichtig kan de vlag uit want sinds de laatste update van de Delta.tv-app kan ik zonder haperen, stotteren en bufferen naar live-uitzendingen kijken op mijn tablet en smartphone. Er is dus wat veranderd sinds een paar dagen en dat doet me veel plezier. De ergernis en de frustratie hebben plaats kunnen maken voor een tevreden glimlach. Nu maar hopen dat ik niet te vroeg de vlag aan de gevel heb gehangen. Ik blijf de ontwikkelingen kritisch volgen. Hoed moed en blijf gezond.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X