Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta TV app

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31

    Er is van het weekend ook nog een kleine update van de Android Delta TV app (v1.0.10) geweest.

    Nieuwe functies :

    Skipping met 10 seconden toegevoegd
    Eerste 5 minuten doorspoelen toestaan toegevoegd
    Mogelijkheid tot het delen van programma's via andere apps toegevoegd
    bv: https://webtv.delta.nl/#/details/1/1...895353-39-2019
    Button 'Naar Live TV' verwijderd bij opnames en programma gemist
    Diverse bugs opgelost

    Bijgevoegde bestanden
    Laatst bewerkt door driepinter; 4 Oct 2019, 09:19.

    Reageer


    • #32
      Had het ook gemerkt.
      Skipping met 10 sec is niet heel erg handig omdat het ook weer een aantal seconden duurt voordat je verder kan kijken. Beter was het geweest als dit 30 sec zou zijn.
      Ook kan je nu veel moeilijker bv 5 minuten doorspoelen omdat je niet meer kan zien hoeveel tijd je verspringt als je het balkje verschuift.
      Het is dus veel moeilijker geworden het begin van een programma op te zoeken.

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
        Had het ook gemerkt.
        Skipping met 10 sec is niet heel erg handig omdat het ook weer een aantal seconden duurt voordat je verder kan kijken. Beter was het geweest als dit 30 sec zou zijn.
        Ook kan je nu veel moeilijker bv 5 minuten doorspoelen omdat je niet meer kan zien hoeveel tijd je verspringt als je het balkje verschuift.
        Het is dus veel moeilijker geworden het begin van een programma op te zoeken.
        Dit doet vermoeden dat deze functionaliteiten ook beschikbaar komen op de Amino's/ontvangers binnenkort.
        Daarnaast zag ik dat het in de app nu mogelijk is de zenders te sorteren, dus dat zal ook binnenkort op de Amino mogelijk zijn???
        We moeten nog even geduld hebben voor de volgende update komt (wel heel binnenkort)

        Reageer


        • #34
          Ik zie deze wijzigingen niet op mijn Android.. mis ik iets. Ik zou ook graag een aantal minuten kunnen vooruitspoelen in mijn opnamen.

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door Roloko Bekijk bericht
            Ik zie deze wijzigingen niet op mijn Android.. mis ik iets. Ik zou ook graag een aantal minuten kunnen vooruitspoelen in mijn opnamen.
            Staat automatisch updaten aan?

            Reageer


            • #36
              Ik zie net dat er twee versies zijn van de app. Een met een witte en een met een blauw gekleurd icoon. Versies 1.0.10 en 4.2.2
              Welke is nu de versie die wordt onderhouden?

              Reageer


              • #37
                Via de onderstaande link kom je bij de juiste versies uit.

                https://www.delta.nl/tv-internet-tel...levisie/tv-app

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X