Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta TV app

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht
    De app is niet ontwikkeld voor Android TV of Apple TV.
    Had het idee dat een app die je op een iPhone en/of iPad kun installeren, ook op AppleTV kunt installeren. Wat is het verschil?

    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #17
      Wat precies het verschil is zou ik zo niet kunnen zeggen, maar er zitten toch verschillen in. Mogelijk andere chipsets oid.
      A prudent question is one-half of wisdom

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
        Had het idee dat een app die je op een iPhone en/of iPad kun installeren, ook op AppleTV kunt installeren. Wat is het verschil?
        het verschil is dat een iPhone op iOS draait.
        op een Apple TV draait TVOS en op een iPad (straks) iPadOS.
        die besturingssystemen lijken wel veel op elkaar, maar zijn niet hetzelfde.

        daar komt bij, dat de TV-app niet voorkomt in de app-store van de Apple TV.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
          daar komt bij, dat de TV-app niet voorkomt in de app-store van de Apple TV.
          Dat was dus juist de vraag: waarom niet...

          Het is bekend dat je apps kunt onderverdelen in
          • Web-apps
          • Native apps
          • Hybride apps; en
          • Cross-platform-apps
          Als je weet dat de TV app ook een webversie kent @ https://tv.delta.nl, lijkt het mij geen probleem om dit als hybride-app op de markt te brengen. Zo zit het OS niet in de weg en kun je (bij benadering) via elke OS TV kijken als ware het de native versie van de app.
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #20
            Hoi Matthijs L,

            Komt er ook nog in de volgende update Chromecast audio ondersteuning bij voor de radiozenders op de Delta app?

            Reageer


            • #21
              Delta en Caiway hebben de OTT NOW! standaard oplossing van Stoneroos gekocht dus de kans is klein dat men zelf iets
              (Hybride app) in elkaar zal lopen knutselen.

              loeffenr
              Dat zou ik ook wel graag willen maar vrees van niet daar de Chromecast audio uit productie is genomen.
              Laatst bewerkt door driepinter; 29 Jun 2019, 09:35.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                Delta en Caiway hebben de OTT NOW! standaard oplossing van Stoneroos gekocht dus de kans is klein dat men zelf iets
                (Hybride app) in elkaar zal lopen knutselen.

                loeffenr
                Dat zou ik ook wel graag willen maar vrees van niet daar de Chromecast audio uit productie is genomen.
                Klopt Stoneroos gaat dit dan leveren. En dat zal zeker een volgende stap worden lijkt me, daar Caiway en Delta op die manier tv kunnen leveren via ieder andere internet provider.
                Het bereik wordt groter. Je zult zien dat andere providers die zelf geen glasvezel of COAX hebben liggen in bepaalde regio's dit ook gaan doen. Dit doet online.nl bijvoorbeeld al met Canal Digital.

                Maar ik denk dat Stoneroos en Amino en Delta Fiber eerst vol op het orgel moeten op het huidige nieuwe product naar een volwassen status te brengen.
                Er zijn nog genoeg problemen en bij Caiway is het niet mogelijk de HD zenders er op te krijgen. Ook de snelheid vormt nog een groot probleem. Het lijkt er op dat de Amino 7 te weinig werkgeheugen heeft om snel te kunnen werken en reageren.
                Laatst bewerkt door Bordewolf; 29 Jun 2019, 11:45.

                Reageer


                • #23
                  Met een gewone Chromecast of Chromecast ultra kan je ook prima audio streamen van je apps naar je soundbar.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                    Dat was dus juist de vraag: waarom niet...

                    Het is bekend dat je apps kunt onderverdelen in
                    • Web-apps
                    • Native apps
                    • Hybride apps; en
                    • Cross-platform-apps
                    Als je weet dat de TV app ook een webversie kent @ https://tv.delta.nl, lijkt het mij geen probleem om dit als hybride-app op de markt te brengen. Zo zit het OS niet in de weg en kun je (bij benadering) via elke OS TV kijken als ware het de native versie van de app.
                    Je zegt het zelf: Het *lijkt* jou geen probleem. Maar jij maakt het niet.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                      Maar jij maakt het niet.
                      Helaas niet nee - is ook niet mijn taak. Met een beetje app-kennis moet dat wel te doen zijn.
                      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                        Helaas niet nee - is ook niet mijn taak. Met een beetje app-kennis moet dat wel te doen zijn.
                        Die kennis heeft Stoneroos als ik zo de website van hen bekijk. Maar voorlopig denk ik dat men zich eerst maar moet gaan richten om het perfectioneren en goed werkend makend van de app en de snelheid op de Amino's. Ik heb de nieuwe Ziggo decoder gezien, die zapt als een malle! Retesnel. De amino is niet wat ik van een huidig decoder verwacht (het kan natuurlijk ook de software zijn).

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                          Ook de snelheid vormt nog een groot probleem. Het lijkt er op dat de Amino 7 te weinig werkgeheugen heeft om snel te kunnen werken en reageren.
                          Wij hebben (in Zeeland) dan een iets andere decoder de Kamai 660/661 maar daarover hoor ik toch relatief weinig klachten dat hij traag zou zijn.
                          Laatst bewerkt door driepinter; 30 Jun 2019, 08:39.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                            Maar voorlopig denk ik dat men zich eerst maar moet gaan richten om het perfectioneren en goed werkend makend van de app en de snelheid op de Amino's.
                            Waarom?

                            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                            Reageer


                            • #29
                              Wel behoorlijk knudde dat het niet mogelijk is om vanuit de app te streamen naar AppleTV. Volgens Delta zou dit aan Apple liggen en kunnen zij er niets aan doen.
                              Het advies was om maar een Chromecast aan te schaffen om zodoende op vakantie toch tv te kunnen kijken. Op m'n vraag of ik die kosten kan declareren kwam geen positief antwoord

                              Wat wel heel opvallend is is dat ik met mijn andere apps wel gewoon vanaf mijn iPhone X naar mijn AppleTV kan streamen. (oa. NPO startPlus, Youtube, enz.)
                              Of "het dan aan Apple ligt" waag ik te betwijfelen.Ik denk dat ze of ergens iets zin vergeten of ergens iets niet willen betalen aan Apple.

                              Ze "werken er aan" jaja, dat ken ik...

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door jpmr2 Bekijk bericht
                                Wel behoorlijk knudde dat het niet mogelijk is om vanuit de app te streamen naar AppleTV. Volgens Delta zou dit aan Apple liggen en kunnen zij er niets aan doen.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X