Nog maar een keer, want een antwoord krijg ik niet. Opgenomen programma's bekijk ik via de tablet op tv. Dit werkt prima, maar dan moeten wel de programmagegevens vermeld worden in de Delta t.v. gids. Vorige week wilde ik 2 programma's opnemen. Het ene om 23.35 en het andere om 23.50. Tot mijn verbazing worden programma's, die beginnen tussen 23.30 en 00.00 uur NIET vermeld. Er is een leeg veld van een half uur. Om 00.00 uur gaan de gegevens gewoon weer verder. Ik heb dit direct gemeld, geen antwoord. Via
twitter gemeld, geen antwoord. Via de chat een mevrouw, die het probleem ook zag en het zou doorgeven, niets meer gehoord. Ik zou nu graag willen weten of er met deze melding iets gedaan wordt. Geen antwoord krijgen is uitermate vervelend. Overigens zie ik, dat ook volgende week om 23.30 de dagsluiting is. Dus er verandert niets. Bij mijn oudere opnames zag ik programma's staan, die tussen 23.30 en 00.00 opgenomen waren. Het is dus wel mogelijk geweest. Vanwaar deze verandering? Na deze uitgebreide uitleg, graag een antwoord.
twitter gemeld, geen antwoord. Via de chat een mevrouw, die het probleem ook zag en het zou doorgeven, niets meer gehoord. Ik zou nu graag willen weten of er met deze melding iets gedaan wordt. Geen antwoord krijgen is uitermate vervelend. Overigens zie ik, dat ook volgende week om 23.30 de dagsluiting is. Dus er verandert niets. Bij mijn oudere opnames zag ik programma's staan, die tussen 23.30 en 00.00 opgenomen waren. Het is dus wel mogelijk geweest. Vanwaar deze verandering? Na deze uitgebreide uitleg, graag een antwoord.
Reageer