Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Niet vemelden van programma's in de TV app.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Niet vemelden van programma's in de TV app.

    Nog maar een keer, want een antwoord krijg ik niet. Opgenomen programma's bekijk ik via de tablet op tv. Dit werkt prima, maar dan moeten wel de programmagegevens vermeld worden in de Delta t.v. gids. Vorige week wilde ik 2 programma's opnemen. Het ene om 23.35 en het andere om 23.50. Tot mijn verbazing worden programma's, die beginnen tussen 23.30 en 00.00 uur NIET vermeld. Er is een leeg veld van een half uur. Om 00.00 uur gaan de gegevens gewoon weer verder. Ik heb dit direct gemeld, geen antwoord. Via
    twitter gemeld, geen antwoord. Via de chat een mevrouw, die het probleem ook zag en het zou doorgeven, niets meer gehoord. Ik zou nu graag willen weten of er met deze melding iets gedaan wordt. Geen antwoord krijgen is uitermate vervelend. Overigens zie ik, dat ook volgende week om 23.30 de dagsluiting is. Dus er verandert niets. Bij mijn oudere opnames zag ik programma's staan, die tussen 23.30 en 00.00 opgenomen waren. Het is dus wel mogelijk geweest. Vanwaar deze verandering? Na deze uitgebreide uitleg, graag een antwoord.

  • #2
    Beste jaapvanp,

    Bedankt voor de uitgebreide uitleg van het probleem.
    Ik zie dat de melding door mijn collega is doorgezet naar de betreffende afdeling. Zij zullen dit verder oppakken. Zodra ik meer weet kom ik hierop terug.

    Reageer


    • #3
      Bedankt, ik zie dat het intussen opgelost is. Nog een vraag over de Belgische zenders: is er inmiddels al iets bekend waarom steeds de melding "Probeer het later nog eens " op opgenomen programma's verschijnt. Je kunt wel opnemen, maar niet afspelen. Een beetje vreemd toch?

      Reageer


      • #4
        jaapvanp
        Dit is op dit moment nog in behandeling. Zal eens vragen voor een status update.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X