Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Einde opgenomen programma's gemist.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door jaapvanp
    Ik neem met de App op Canvas Le bureau des legendes op, maar mis deze week de laatste 5 - 10 minuten. Is hier wat aan te doen?
    Dank u, dat zal zeker helpen. Vanavond is de laatste aflevering, dus dan zal ik waarschijnlijk toch nog het einde te zien krijgen. Geldt dit voor alle programma's op Canvas? Ik zag net, dat ze nog wat mooie series 's-avonds laat gaan uitzenden. Verder niets dan lof voor de App.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door jaapvanp
      Oorspronkelijk gepost door jaapvanp
      Ik neem met de App op Canvas Le bureau des legendes op, maar mis deze week de laatste 5 - 10 minuten. Is hier wat aan te doen?
      Dank u, dat zal zeker helpen. Vanavond is de laatste aflevering, dus dan zal ik waarschijnlijk toch nog het einde te zien krijgen. Geldt dit voor alle programma's op Canvas? Ik zag net, dat ze nog wat mooie series 's-avonds laat gaan uitzenden. Verder niets dan lof voor de App.
      Dit geldt voor alle zenders. Ben benieuwd of je nu wel het programma helemaal uit kan kijken.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Ferry
        Oorspronkelijk gepost door jaapvanp
        Oorspronkelijk gepost door jaapvanp
        Ik neem met de App op Canvas Le bureau des legendes op, maar mis deze week de laatste 5 - 10 minuten. Is hier wat aan te doen?
        Dank u, dat zal zeker helpen. Vanavond is de laatste aflevering, dus dan zal ik waarschijnlijk toch nog het einde te zien krijgen. Geldt dit voor alle programma's op Canvas? Ik zag net, dat ze nog wat mooie series 's-avonds laat gaan uitzenden. Verder niets dan lof voor de App.
        Dit geldt voor alle zenders. Ben benieuwd of je nu wel het programma helemaal uit kan kijken.
        Nou perfect hoor, de begintijd was aangepast en le bureau staat er helemaal op (en nog een stukje extra). Prima.
        Nu heb ik nog een vraagje: als enige is deze serie niet te zien op de gewone computer, wel op de IPad. Hij staat op de computer wel bij opnames, maar als je hem opent krijg je een leeg scherm. Ik neem vrij veel op en dit is bij geen enkele andere opname het geval. Omdat ik de meeste opnames via de IPad op t.v. bekijk, is het ook niet erg. Maar het is vreemd.
        In ieder geval ben ik blij met de aanpassingen. Dank je wel!

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X