Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Einde opgenomen programma's gemist.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Einde opgenomen programma's gemist.

    Ik neem met de App op Canvas Le bureau des legendes op, maar mis deze week de laatste 5 - 10 minuten. Is hier wat aan te doen?

  • #2

    Reageer


    • #3
      Ja, dat doe ik dus ook al. Na Le bureau neem ik Het Weer plus Terzake op, dus dan neem ik aan, dat het vervolg er ook op staat. Helaas is dat niet zo.

      Reageer


      • #4
        Dat is natuurlijk heel vervelend. We zijn hier van op de hoogte dat de opnames nog niet perfect lopen. Hier zijn we ook volop mee bezig om dit op te lossen.

        Reageer


        • #5
          Dank voor de reactie, ik wil ook nog even melden dat ik in de tv gids de programma,s van BBC 2 mis.

          Reageer


          • #6
            Graag gedaan. Wat betreft de programma's van BBC 2 zie ik wel gewoon bij de gids. Kun je hier misschien een foto van plaatsen. Ben namelijk heel benieuwd.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Ferry
              Graag gedaan. Wat betreft de programma's van BBC 2 zie ik wel gewoon bij de gids. Kun je hier misschien een foto van plaatsen. Ben namelijk heel benieuwd.
              Ik heb alle programmagegevens nog eens heel goed bekeken, maar BBC 2 staat er echt niet op. De onderste 3 zijn: BBC entertainment, dan komt BBC 1 en daaronder France 2. Ik heb ook bij programma gemist gekeken en daar staat BBC2 ook niet bij. Niet dat het erg is, want ik heb ook nog een gids en opnemen kan toch niet, maar ik was bang dat BBC2 uit het pakket zou verdwijnen.

              Reageer


              • #8
                Ik vrees dat jaap gelijk heeft! Volgens het zenderoverzicht is BBC2 via de app beschikbaar:
                https://www.delta.nl/sites/default/f...tieve_tv_1.pdf
                In het zenderoverzicht en de TV-gids is het kanaal niet terug te vinden!

                Reageer


                • #9
                  Ik had een afbeelding toegevoegd..die was ook zichtbaar, tot ik een foutje in de tekst herstelde! Na opnieuw plaatsen geen afbeelding meer!
                  Derhalve (nogmaals) toegevoegd!

                  Reageer


                  • #10
                    Dit was de oude lijst .

                    Volgens het nieuwe zenderoverzicht zitten NPO nieuws en NPO politiek niet
                    in de app (browser), maar ik zie ze er wel tussen staan.

                    Misschien zitten er nog meer schoonheids foutjes in ?

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door driepinter
                      Dit was de oude lijst .

                      Volgens het nieuwe zenderoverzicht zitten NPO nieuws en NPO politiek niet
                      in de app (browser), maar ik zie ze er wel tussen staan.

                      Misschien zitten er nog meer schoonheids foutjes in ?
                      Heel scherp, driepinter. Ik heb aangegeven dat het nogmaals goed gecontroleerd dient te worden en waar nodig aangepast natuurlijk.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Ferry
                        Graag gedaan. Wat betreft de programma's van BBC 2 zie ik wel gewoon bij de gids. Kun je hier misschien een foto van plaatsen. Ben namelijk heel benieuwd.
                        Weet je dat zeker? Alleen BBC1, BBC First en BBC Entertainment zijn te zien. BBC 2 ontbreekt ook bij mij wel degelijk (zie mijn eerdere schermafbeelding)

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Ferry
                          Graag gedaan. Wat betreft de programma's van BBC 2 zie ik wel gewoon bij de gids. Kun je hier misschien een foto van plaatsen. Ben namelijk heel benieuwd.
                          Ik moet dit even rectificeren. Dit gaat natuurlijk op de DELTA TV app. En ik zat in de gids van de Interactieve Ontvanger te kijken. Ik ga dit doorzetten om te verder te controleren.

                          (ps. bedankt voor je bericht, Jos)

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Ferry
                            Oorspronkelijk gepost door Ferry
                            Graag gedaan. Wat betreft de programma's van BBC 2 zie ik wel gewoon bij de gids. Kun je hier misschien een foto van plaatsen. Ben namelijk heel benieuwd.
                            Ik moet dit even rectificeren. Dit gaat natuurlijk op de DELTA TV app. En ik zat in de gids van de Interactieve Ontvanger te kijken. Ik ga dit doorzetten om te verder te controleren.

                            (ps. bedankt voor je bericht, Jos)
                            Mooi, dan wacht ik nog even met een nieuwe bril aanschaffen

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door jaapvanp
                              Ik neem met de App op Canvas Le bureau des legendes op, maar mis deze week de laatste 5 - 10 minuten. Is hier wat aan te doen?
                              Aan opnames in het verleden kunnen we niets doen. Maar we hebben sinds vandaag wel de opnametijd verlengd met 10 minuten!

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X