Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Live TV werkt niet - App wel

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Anette heeft zich nog niet gemeld.

Maar het wordt hoogtijd dat Delta zelf een standpunt inneemt en laat weten of dit nu gerepareerd wordt of niet.

Dat moet toch niet zo moeilijk zijn.

:@

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ptrol
      @Anette heeft zich nog niet gemeld.

Maar het wordt hoogtijd dat Delta zelf een standpunt inneemt en laat weten of dit nu gerepareerd wordt of niet.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Joeri1991

Beterschap, Anette
        Nee, Joeri1991 je antwoord is wat bij mij betreft niet voldoende.
        Het moet toch niet zo moeilijk zijn uit te spreken of het nu Wel of Niet gerepareerd wordt.
        Dat is toch steeds niet aangegeven.
        Zo ja, wanneer? Dat is van minder belang. Ik moet nu ook uitwijken naar een ander browser alleen voor sommige zenders en dat kan ik nog wel even volhouden.

Maar die update/reparatie er nu Wel of Niet ????

Beterschap Anette.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Joeri1991

Nee, Joeri1991 je antwoord is wat bij mij betreft niet voldoende.
          Het moet toch niet zo moeilijk zijn uit te spreken of het nu Wel of Niet gerepareerd wordt.
          Dat is toch steeds niet aangegeven.
          Zo ja, wanneer? Dat is van minder belang. Ik moet nu ook uitwijken naar een ander browser alleen voor sommige zenders en dat kan ik nog wel even volhouden.

Maar die update/reparatie er nu Wel of Niet ????

Beterschap @Anette.
          Hallo Ptrol, ik heb het nogmaals nagevraagd bij de desbetreffende afdeling. Deze geven aan dat de browser met HTML5 werkt maar hier ook DRM-ondersteuning voor nodig is. Internet Explorer heeft helaas geen ondersteuning voor DRM.
          En Microsoft gaat IE ook niet meer verder updaten. Microsoft heeft echter gekozen om verder te gaan met Edge. Die al standaard in Windows 10 wordt geleverd.

Reageer

Heb het onlangs maar zo aangepast bij de gebruikers die er problemen mee hadden:
            1. Google Chrome erop gezet
            2. Via Google Chrome snelkoppeling op het bureaublad aangemaakt van https://tv.delta.nl/html5/#/home

Deze snelkoppeling opent automatisch Live TV onder Google Chrome en ze kunnen kijken.
            Dit bleek verreweg het handigst voor deze gebruikers en gaan we maar als oplossing bij de anderen ook zo aanbrengen.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
            X