Ik heb ongeveer een maand geleden een mail gekregen vanuit playstation dat het inmiddels ook mogelijk is om een bestaand Film1 abonnement te koppelen aan de Ps4 Film1 app.
werkt als volgt:
Installeer de app, open deze app, kies een film die je wilt zien. Dan verschijnt er de mogelijkheid om een abonnement af te sluiten of verder naar beneden scrollen om een 'activatie' code te vinden, waarmee je op de Film1 site (na inloggen) je PS4 kan koppelen.
Nu heb ik een aantal keren verschillende codes geprobeerd maar niets werkt. Daarna een mailtje gestuurd naar de film1 klantenservice, echter heb ik daar niet meer van vernomen.
Vandaag (ongeveer een maand later), nog eens een poging gedaan om de playstation te koppelen aan mijn bestaande Film1 account. Wederom geen succes, echter nu wel een foutmelding in het scherm 'Waarschuwing: Er is een onbekend probleem opgetreden. Neem alsjeblieft contact op met de klantenservice.'. Nu wederom een mail gedaan naar de klantenservice en wacht het maar even af.
Ik zie jammer genoeg geen mogelijkheden voor telefonisch contact, alleen mail, facebook en twitter (de laatste 2 gebruik ik niet)
Zijn er misschien meer mensen die dit 'probleem' hebben?
werkt als volgt:
Installeer de app, open deze app, kies een film die je wilt zien. Dan verschijnt er de mogelijkheid om een abonnement af te sluiten of verder naar beneden scrollen om een 'activatie' code te vinden, waarmee je op de Film1 site (na inloggen) je PS4 kan koppelen.
Nu heb ik een aantal keren verschillende codes geprobeerd maar niets werkt. Daarna een mailtje gestuurd naar de film1 klantenservice, echter heb ik daar niet meer van vernomen.
Vandaag (ongeveer een maand later), nog eens een poging gedaan om de playstation te koppelen aan mijn bestaande Film1 account. Wederom geen succes, echter nu wel een foutmelding in het scherm 'Waarschuwing: Er is een onbekend probleem opgetreden. Neem alsjeblieft contact op met de klantenservice.'. Nu wederom een mail gedaan naar de klantenservice en wacht het maar even af.
Ik zie jammer genoeg geen mogelijkheden voor telefonisch contact, alleen mail, facebook en twitter (de laatste 2 gebruik ik niet)
Zijn er misschien meer mensen die dit 'probleem' hebben?
Reageer