Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Film1 abonnement koppelen op PS4 Film1 app

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Delta Film1 abonnement koppelen op PS4 Film1 app

Ik heb ongeveer een maand geleden een mail gekregen vanuit playstation dat het inmiddels ook mogelijk is om een bestaand Film1 abonnement te koppelen aan de Ps4 Film1 app.
    werkt als volgt:
    Installeer de app, open deze app, kies een film die je wilt zien. Dan verschijnt er de mogelijkheid om een abonnement af te sluiten of verder naar beneden scrollen om een 'activatie' code te vinden, waarmee je op de Film1 site (na inloggen) je PS4 kan koppelen.
    Nu heb ik een aantal keren verschillende codes geprobeerd maar niets werkt. Daarna een mailtje gestuurd naar de film1 klantenservice, echter heb ik daar niet meer van vernomen.
    Vandaag (ongeveer een maand later), nog eens een poging gedaan om de playstation te koppelen aan mijn bestaande Film1 account. Wederom geen succes, echter nu wel een foutmelding in het scherm 'Waarschuwing: Er is een onbekend probleem opgetreden. Neem alsjeblieft contact op met de klantenservice.'. Nu wederom een mail gedaan naar de klantenservice en wacht het maar even af.

Ik zie jammer genoeg geen mogelijkheden voor telefonisch contact, alleen mail, facebook en twitter (de laatste 2 gebruik ik niet)

Zijn er misschien meer mensen die dit 'probleem' hebben?

Wel raar dat die klantenservice zo slecht reageert

Reageer

Jammer dat je geen reactie van ze krijgt. Er wordt niet gevraagd om een koppelcode? Dat zou dan namelijk je smartcardcode zijn, zonder 'R', gevolgd door een liggend streepje met je postcode. De letters zijn dan hoofdletters. Bijvoorbeeld 12345678910_1234AA.

Probeer anders een de app van de PS4 te verwijderen en opnieuw te installeren.
      A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Misschien heb je al de maximaal vier toegestane apparaten Info

Reageer

Bedankt allemaal voor jullie reacties, Film1 heeft deze keer wel snel wat laten horen en met excuses dat de vorige keer niet was gereageerd. Ze hebben wat specifieke informatie nodig van m'n pc en playstation 4 om verder te kunnen zoeken naar een oplossing. Een positief vooruitzicht.

@ Matthijs, er wordt in de ps4 app een unieke code gegenereerd (zie bijlage), net zoiets als dat je je youtube op je mobiel wilt koppelen met je youtube op je tv/ps4.

Mapje, ik heb slechts 2 apparaten actief staan. Dit had ik zelf inderdaad ook al gecontroleerd.

Reageer

Ik heb inmiddels nogmaals reactie gehad van de klantenservice. Ze hebben dit door moeten spelen naar hun service provider, welke (blijkbaar) verantwoordelijk is voor dit stuk techniek.. Afwachten dus.

Reageer

Vanmiddag nog een reactie gehad, de technische partner van Film1 zou de problemen hebben opgelost.
              Net even opnieuw geprobeerd m'n playstation app te koppelen aan m'n delta abonnement, nu werkt het prima!

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
              X