Het lukt ons nog steeds niet in te loggen om programma's op te nemen of uitgesteld kijken. We krijgen de TV gids maar kunnen niet inloggen. Alles reeds geprobeerd, geschiedenis gewist edm maar het lukt niet.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Delta Interactieve TV
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Graag nog wat meer info, @tonydecraen.
Heb je een abonnement waarbij dit mogelijk is: https://www.delta.nl/sites/default/f...abonnement.pdf
-
Hoi, bedankt voor je reactie. ja ik heb een premium abonnement + smartcard. Ik ga je al verwittigen ik ben geen echte computerfreak. Vanuit "mijn delta" ga ik naar interactieve TV en daar zie ik de Tv-gids, maar van als ik bv. een programma aanduidt om uitgesteld te kijken, dan wordt er gevraagd om in te loggen, maar dat kan ik niet want alles blokkeert en krijg ik het beeld van de stekker uit het stopcontact met de tekst, oeps er kan wel eens iets verkeerd gaan, onze excuses daarvoor.......Ik had hiervoor al eens gemaild naar de klantenservice, en daar zegden ze mij de browsergeschiedenis te willen edm. dat bedoelde ik met alles geprobeerd
Reageer
-
vanuit mijn delta gaat het inderdaad niet goed.
en wat gebeurt er als je via www.zeelandnet.nl gaat ??
[img]0f628074-e86e-48d8-8870-dd2164eb8478.jpg[/img]
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nldit krijg je toch wel ??
[img]4cf7fc5a-aabf-4069-ba34-5e114056e2c9.jpg[/img]
en dan gaat het fout bij het inloggen ??
Reageer
-
tja, stuur maar een emailtje naar [email protected]
vermeld jouw klantnummer en verwijs naar dit topic.
Reageer
-
Overigens plaatste Moderator MatthijsL in deze topic (https://forum.zeelandnet.nl/delta-in...op-laptop-6309) dit:
Oorspronkelijk gepost door MatthijsLIk heb begrepen dat er weer een update komt van de onderliggende systemen. Deze zal doorgevoerd worden op 12-09 begin van de dag. Hopelijk lost dit de problemen op. Zo niet, dan weet je ons te vinden
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Ptrol
Geen idee of dit ook je probleem zal oplossen.A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer