Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Interactieve TV

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Delta Interactieve TV

Het lukt ons nog steeds niet in te loggen om programma's op te nemen of uitgesteld kijken. We krijgen de TV gids maar kunnen niet inloggen. Alles reeds geprobeerd, geschiedenis gewist edm maar het lukt niet.

Graag nog wat meer info, @tonydecraen.

Heb je een abonnement waarbij dit mogelijk is: https://www.delta.nl/sites/default/f...abonnement.pdf

Reageer

Hoi, bedankt voor je reactie. ja ik heb een premium abonnement + smartcard. Ik ga je al verwittigen ik ben geen echte computerfreak. Vanuit "mijn delta" ga ik naar interactieve TV en daar zie ik de Tv-gids, maar van als ik bv. een programma aanduidt om uitgesteld te kijken, dan wordt er gevraagd om in te loggen, maar dat kan ik niet want alles blokkeert en krijg ik het beeld van de stekker uit het stopcontact met de tekst, oeps er kan wel eens iets verkeerd gaan, onze excuses daarvoor.......Ik had hiervoor al eens gemaild naar de klantenservice, en daar zegden ze mij de browsergeschiedenis te willen edm. dat bedoelde ik met alles geprobeerd

Reageer

vanuit mijn delta gaat het inderdaad niet goed.
        en wat gebeurt er als je via www.zeelandnet.nl gaat ??

[img]0f628074-e86e-48d8-8870-dd2164eb8478.jpg[/img]

Reageer

Heb ook al geprobeerd via zeelandnet.nl juist hetzelfde......

Reageer

dit krijg je toch wel ??
            [img]4cf7fc5a-aabf-4069-ba34-5e114056e2c9.jpg[/img]
            en dan gaat het fout bij het inloggen ??

Reageer

Oorspronkelijk gepost door fred44nl
              dit krijg je toch wel ??
              [img]4cf7fc5a-aabf-4069-ba34-5e114056e2c9.jpg[/img]
              en dan gaat het fout bij het inloggen ??
              ja ik krijg dit scherm en als ik bv. een programma wil aanduiden in de TV - Gids om vb uitgesteld te kijken, dan wordt er gevraagd om in te loggen en alles staat muurvast. Ook lukt het niet om op het Tv-toestel zelf programma's op te nemen of uitgesteld te kijken.

Reageer

tja, stuur maar een emailtje naar [email protected]
                vermeld jouw klantnummer en verwijs naar dit topic.

Reageer

Dat lijkt me de beste oplossing.

Reageer

Ok toch bedankt voor de moeite. Had al een mailtje gestuurd naar de klantenservice Delta, maar zal inderdaad daar eens proberen.

Reageer

Of misschien komt er vanmiddag nog een Moderator langs die het verder voor je op kan pakken.

Reageer

Overigens plaatste Moderator MatthijsL in deze topic (https://forum.zeelandnet.nl/delta-in...op-laptop-6309) dit:
                        Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                        Ik heb begrepen dat er weer een update komt van de onderliggende systemen. Deze zal doorgevoerd worden op 12-09 begin van de dag. Hopelijk lost dit de problemen op. Zo niet, dan weet je ons te vinden
                        Geen idee of dit ook je probleem zal oplossen.

Reageer

Hoi tonydecraen. Ik heb je account even een zetje gegeven. Wil je het nogmaals proberen om in te loggen?
                          A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ptrol

Geen idee of dit ook je probleem zal oplossen.
                            Nee, die update zou oa de haperingen moeten verhelpen. Het probleem dat tonydecraen ondervindt is van een andere orde.
                            A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                            X