Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zenderontvangst live tv op tablet.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

@theosonja

heb je iets aan bovenstaande reacties gehad?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Rinus
      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
      Bovendien zegt het etiket "expert" helemaal niks over inhoud.
      Dit Forum plaatst gebruikers in vakjes met benamingen aan de hand van aantal reacties.

Wat veel belangrijker is, dat Delta meldt dat er ook na update weer problemen zijn en dat deze opgelost zijn.
      U stelt een vraag en vindt het serieus normaal om mensen die proberen te helpen te beledigen?

Reageer

Reageer

Oorspronkelijk gepost door TimH
          @theosonja

heb je iets aan bovenstaande reacties gehad?
          Beste allemaal. Laten we het gezellig houden in de communicatie. Bedankt allemaal voor het meedenken.Tbv de moderator mijn deltaapparatuur 4.2.1 besturing android 5.1.1. Allen een groet

Reageer

Bedankt voor deze gegevens, theosonja.

De melding buffering betekent dat het beeld geladen moet worden, of dat de verbinding stroopt. Het vreemde is dat dit op specifieke zenders vaker is dan op andere. :?
            Gezien je dit test op een Android-toestel maak je gebruik van een WiFi-verbinding. Ervaar je dit probleem op bepaalde afstanden tot het modem? Of speelt dit ook direct naast het modem?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door TimH
              Bedankt voor deze gegevens, theosonja.

De melding buffering betekent dat het beeld geladen moet worden, of dat de verbinding stroopt. Het vreemde is dat dit op specifieke zenders vaker is dan op andere. :?
              Gezien je dit test op een Android-toestel maak je gebruik van een WiFi-verbinding. Ervaar je dit probleem op bepaalde afstanden tot het modem? Of speelt dit ook direct naast het modem?
              Beste, diverse testen op verschillende afstanden oa 50 cm en in diverse ruimten,
              allemaal hetzelfde resultaat namelijk mooie draaiende cirkel met de duiding buffering.
              groet

Reageer

Zou je kunnen proberen, indien je dit nog niet gedaan hebt, om de app te verwijderen en opnieuw te installeren?

Reageer

Hoi dat heb ik al meerdere keren gedaan maar ik ga je advies nog een keer opvolgen groet

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba
                    U stelt een vraag en vindt het serieus normaal om mensen die proberen te helpen te beledigen?
                    Beste Koeba, hierbij mijn laatste reactie:
                    Ik was niet degene die een vraag stelde.
                    Mijn reactie aan Ptrol was een poging hem op iets anders te wijzen dan 'een andere browser' proberen.
                    Niet meer en niet minder.
                    Groet
                    Rinus
                    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Rinus
                      Oorspronkelijk gepost door Koeba
                      Beste Koeba, hierbij mijn laatste reactie:
                      Ik was niet degene die een vraag stelde.
                      Mijn reactie aan Ptrol was een poging hem op iets anders te wijzen dan 'een andere browser' proberen.
                      Niet meer en niet minder.
                      Groet
                      Rinus
                      Beste mensen,

Laten we verder gewoon ontopic blijven. Wat gezegd is is gezegd. Uitleg geven over wat er is gezegd en waarom, ook al is dat met de beste bedoeling, is niet nodig. Dit vervuilt onnodig het topic en draagt niet bij aan een oplossing van het probleem dat theosonja ondervindt.
                      A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Mag ik nog een keer aandacht vragen voor het probleem van geen ontvangst van bepaalde live tv commerciele zenders zoals Rtl 4, 7, Sbs, Disney Veronica, Net 5 enz. Alle aangedragen mogelijke oplossingen in de eerdere reacties (dank daarvoor) heb ik uitgeprobeerd, geen resultaat. Het zal toch niet zo zijn dat ik de enige ben met dit knelpunt, het is gekomen na de installatie van een nieuw modem, wie helpt mij verder?

Reageer

Welk besturingssysteem staat er eigenlijk op, @theosonja?

Zie de benodigde systeemeisen: https://www.delta.nl/tv-internet-tel...levisie/tv-app

Reageer

Een nieuw modem kan eigenlijk geen oorzaak zijn dat je app opeens op bepaalde kanalen gaat haperen. Het zou dan alles of niets zijn moeten zijn.

Welk merk en type tablet gebruik je eigenlijk? Kan je ook eens op een ander apparaat testen of hetzelfde probleem optreed?

Uit een eerdere reactie zag ik dat je Android 5.1.1 gebruikt, dus dat moet goed genoeg zijjn.
                            A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Reageer

Beste theosonja,

Dit is niet bij iedereen het geval.
                                Ik ben benieuwd of je dit nu beide test op het zelfde toestel.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X