Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Zenderontvangst live tv op tablet.
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Je kijkt via Live TV.
Gebruik eens een andere browser.
Verder zou je de tijdelijke internetbestanden etc. eens kunnen verwijderen: https://forum.zeelandnet.nl/zeelandn...-prikbord-6130
Er is afgelopen week een Update geweest, maar desondanks nog wat problemen. Zie:
Oorspronkelijk gepost door CarolineOok wij hebben moeten constateren dat het niet naar behoren werktOnze leverancier is weer met spoed aan het werk gezet.
-
@Rinus: info pagina Delta: https://www.delta.nl/tv-internet-tel...estelde-vragen
Om te weten wat een browser is, hoef je toch geen expert te zijn?
Moet je aan een tabletgebruiker dan uit gaan leggen waar deze apps/toepassingen etc. kan vinden resp. ophalen?
Google maakt je wijzer: https://www.paradigit.nl/tips/browse...oet-ik-kiezen/
Reageer
-
Niet iedereen is een expert. Daarom heeft Delta die in dienst om ons te helpen. Met hun (Delta) ook geprobeerd met een andere browser. Hetzelfde resultaat. Geen beeld. Dus alles zwart. Klakkeloos is een makkelijk woord dat nogal eens onterecht gebruikt wordt. Als men Delta belt mag men verwachten dat men een oplossing aangeboden krijgt voor het probleem. Of een duidelijke uitleg waarom de storing aanwezig is en wanneer deze opgelost is. Over het algemeen zeer tevreden over Zeelandnet en Delta. Helaas deze keer absoluut niet.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door PtrolOm te weten wat een browser is, hoef je toch geen expert te zijn?
Moet je aan een tabletgebruiker dan uit gaan leggen waar deze apps/toepassingen etc. kan vinden resp. ophalen?
Het moet niet nodig zijn voor klanten om van browser te wisselen....de provider behoort voor elke gangbare browser de juiste voorzieningen te hebben.
Niet meer en niet minder.[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op mÃjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
Reageer
-
Hoi theosonja,
Welkom op het Serviceforum.
Het klopt dat er wat issues bekend waren deze zijn inmiddels at daar hard aan gewerkt worden.
Ik heb dit probleem doorgezet naar de desbetreffende afdeling. Die dit dan ook zsm gaat oplossen. Dit zou dan ook in zeer korte termijn moeten opgelost zijn.
Kun je mij vertellen welke versie DELTA TV App je gebruikt (Menu -> Help -> Over deze applicatie) en welk besturingssysteem op de tablet zit?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door RinusHet moet niet nodig zijn voor klanten om van browser te wisselen....de provider behoort voor elke gangbare browser de juiste voorzieningen te hebben.
Niet meer en niet minder.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door RinusOorspronkelijk gepost door PtrolOm te weten wat een browser is, hoef je toch geen expert te zijn?
Moet je aan een tabletgebruiker dan uit gaan leggen waar deze apps/toepassingen etc. kan vinden resp. ophalen?
Het moet niet nodig zijn voor klanten om van browser te wisselen....de provider behoort voor elke gangbare browser de juiste voorzieningen te hebben.
Niet meer en niet minder.
Reageer
-
Als je tijd hebt, Rinus kijk dan nog maar eens naar de in de loop der tijd gegeven antwoorden op het Forum.
Dan zal je dit antwoord wel vaker tegenkomen.
Waarom? Om uit te sluiten dat een probleem aan een speciale browser ligt.
Dan kan je in ieder geval met die andere browser misschien wel kijken.
Ik meld tegelijkertijd dat er opnieuw problemen zijn en dat dit wellicht ook een oorzaak zou kunnen zijn. Verder een advies op te ruimen. Maar aan beide ga je gewoon voorbij.
Je "vatl" over het woord browser!
Bovendien zegt het etiket "expert" helemaal niks over inhoud.
Dit Forum plaatst gebruikers in vakjes met benamingen aan de hand van aantal reacties.
Wat veel belangrijker is, dat Delta meldt dat er ook na update weer problemen zijn en dat deze opgelost zijn.
Daar hebben we veel meer aan!
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door PtrolBovendien zegt het etiket "expert" helemaal niks over inhoud.
Dit Forum plaatst gebruikers in vakjes met benamingen aan de hand van aantal reacties.
Wat veel belangrijker is, dat Delta meldt dat er ook na update weer problemen zijn en dat deze opgelost zijn.[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op mÃjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer