Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zenderontvangst live tv op tablet.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Zenderontvangst live tv op tablet.


  • #2
    Je kijkt via Live TV.

    Gebruik eens een andere browser.

    Verder zou je de tijdelijke internetbestanden etc. eens kunnen verwijderen: https://forum.zeelandnet.nl/zeelandn...-prikbord-6130

    Er is afgelopen week een Update geweest, maar desondanks nog wat problemen. Zie:
    Oorspronkelijk gepost door Caroline
    Ook wij hebben moeten constateren dat het niet naar behoren werkt Onze leverancier is weer met spoed aan het werk gezet.

    Reageer


    • #3
      Gebeld met Delta. Vage antwoorden. Zij kijken ok blijkbaar op deze site om te constateren dat er iets mis is. Geen duidelijk antwoord gehad wanneer dit manco opgelost is. Verwacht dit wel op korte termijn.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Ptrol
        Gebruik eens een andere browser.
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

        Reageer


        • #5
          @Rinus: info pagina Delta: https://www.delta.nl/tv-internet-tel...estelde-vragen

          Om te weten wat een browser is, hoef je toch geen expert te zijn?
          Moet je aan een tabletgebruiker dan uit gaan leggen waar deze apps/toepassingen etc. kan vinden resp. ophalen?

          Google maakt je wijzer: https://www.paradigit.nl/tips/browse...oet-ik-kiezen/

          Reageer


          • #6
            Niet iedereen is een expert. Daarom heeft Delta die in dienst om ons te helpen. Met hun (Delta) ook geprobeerd met een andere browser. Hetzelfde resultaat. Geen beeld. Dus alles zwart. Klakkeloos is een makkelijk woord dat nogal eens onterecht gebruikt wordt. Als men Delta belt mag men verwachten dat men een oplossing aangeboden krijgt voor het probleem. Of een duidelijke uitleg waarom de storing aanwezig is en wanneer deze opgelost is. Over het algemeen zeer tevreden over Zeelandnet en Delta. Helaas deze keer absoluut niet.

            Reageer


            • #7
              Juist, lucmost en ik ben ook maar een klant die theosonja probeert te helpen hoor! Hopelijk hadden ze nog iets aan wat hier staat.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                Om te weten wat een browser is, hoef je toch geen expert te zijn?
                Moet je aan een tabletgebruiker dan uit gaan leggen waar deze apps/toepassingen etc. kan vinden resp. ophalen?
                Lezen is blijkbaar niet je sterkste kant :-)

                Het moet niet nodig zijn voor klanten om van browser te wisselen....de provider behoort voor elke gangbare browser de juiste voorzieningen te hebben.
                Niet meer en niet minder.
                [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                Reageer


                • #9
                  Hoi theosonja,

                  Welkom op het Serviceforum.
                  Het klopt dat er wat issues bekend waren deze zijn inmiddels at daar hard aan gewerkt worden.
                  Ik heb dit probleem doorgezet naar de desbetreffende afdeling. Die dit dan ook zsm gaat oplossen. Dit zou dan ook in zeer korte termijn moeten opgelost zijn.
                  Kun je mij vertellen welke versie DELTA TV App je gebruikt (Menu -> Help -> Over deze applicatie) en welk besturingssysteem op de tablet zit?

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Rinus
                    Het moet niet nodig zijn voor klanten om van browser te wisselen....de provider behoort voor elke gangbare browser de juiste voorzieningen te hebben.
                    Niet meer en niet minder.
                    in een ideale wereld zou dat inderdaad zo zijn, maar de praktijk is helaas anders, en zeker niet alleen bij Delta / Zeelandnet.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Rinus
                      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                      Om te weten wat een browser is, hoef je toch geen expert te zijn?
                      Moet je aan een tabletgebruiker dan uit gaan leggen waar deze apps/toepassingen etc. kan vinden resp. ophalen?
                      Lezen is blijkbaar niet je sterkste kant :-)

                      Het moet niet nodig zijn voor klanten om van browser te wisselen....de provider behoort voor elke gangbare browser de juiste voorzieningen te hebben.
                      Niet meer en niet minder.
                      Waarom zo neerbuigend reageren?

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Koeba
                        Waarom zo neerbuigend reageren?
                        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Rinus
                          Oorspronkelijk gepost door Koeba
                          Waarom zo neerbuigend reageren?
                          Haha, je bevestigt met je reactie precies je fijne houding! -> Niet langskomen, niet aanbellen!

                          Reageer


                          • #14
                            Als je tijd hebt, Rinus kijk dan nog maar eens naar de in de loop der tijd gegeven antwoorden op het Forum.

                            Dan zal je dit antwoord wel vaker tegenkomen.
                            Waarom? Om uit te sluiten dat een probleem aan een speciale browser ligt.
                            Dan kan je in ieder geval met die andere browser misschien wel kijken.

                            Ik meld tegelijkertijd dat er opnieuw problemen zijn en dat dit wellicht ook een oorzaak zou kunnen zijn. Verder een advies op te ruimen. Maar aan beide ga je gewoon voorbij.
                            Je "vatl" over het woord browser!

                            Bovendien zegt het etiket "expert" helemaal niks over inhoud.
                            Dit Forum plaatst gebruikers in vakjes met benamingen aan de hand van aantal reacties.

                            Wat veel belangrijker is, dat Delta meldt dat er ook na update weer problemen zijn en dat deze opgelost zijn.

                            Daar hebben we veel meer aan!

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                              Bovendien zegt het etiket "expert" helemaal niks over inhoud.
                              Dit Forum plaatst gebruikers in vakjes met benamingen aan de hand van aantal reacties.

                              Wat veel belangrijker is, dat Delta meldt dat er ook na update weer problemen zijn en dat deze opgelost zijn.
                              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X