Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Grijs vakje met zender ID gaat niet weg bij volledig scherm

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Op de iMac in Chrome krijg ik het ook niet weg maar als ik op de macBook Pro, ook in Chrome, de muis links of rechts onder in de hoek zet verdwijnt het wel. Heel vreemd.

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door mrzippey
      Hmm da's een aparte houding die je aanneemt.. Eigenlijk zeg je hier mee dat ik dus herhaaldelijk moet blijven klagen dat iets niet helemaal naar behoren werkt om vanuit delta/zeelandnet ooit eens een oplossing te krijgen.

      In mijn ogen zou het delta/zeelandnet sieren om hier juist een activere houding aan te nemen.

      De tip van mapje, vind ik wat ver gezocht, om zomaar een andere browser te gebruiken. Ga ook geen andere auto halen, omdat er een melding van een servicebeurt in m'n display staat?, dan ga ik naar de garage.. nu zie ik jullie als mijn garage.
      En de tip van Jos (heel goed bedoeld), is het gebruiken van het knopje op de menu balk ipv een toetsencombinatie. hoe moet dit mij dan verder helpen? ben geen noob ofzo?!

      Ik gebruikt het volledig scherm knopje op de menu balk om het beeld, beeldvullend te krijgen. Edge gebruik ik niet, omdat ik Chrome liever gebruik. Volgens mij zou deze functionaliteit toch op basis van HTML5 in Chrome op zijn minst evengoed moeten werken als elke andere browser, of is dit een vreemde aanname?
      Natuurlijk zit er altijd wat verschil in HTML5 implementaties tussen de verschillende browsers, maar daarom is volgens mij ook het topic gestart, om aan te geven dat er iets niet helemaal lekker loopt. Verder vindt ik het apart dat je aangeeft je niet op een Windows 10 machine kan testen, gezien het feit dat het merendeel van de tegenwoordig verkochte computers daarmee wordt afgeleverd.

      Hopelijk komt er toch nog een oplossing?
      Vraag jij zo om hulp? Eisend en bij hele normale vragen neerbuigend reageren?
      Klassiek jammer. Succes...:8

      Reageer


      • #33
        Het is niet direct optimaal maar het valt weg te krijgen in Firefox met
        de rechter muisknop.

        Je moet een beetje heen en weer goochelen op het juiste moment met : Bedieningsknoppen tonen/verbergen in en uitschakelen.

        Wanneer je het moment goed kiest en de muis dan verder niet meer aanraakt
        verdwijnt het.

        Maar het vergt enige oefening (handigheid).

        Reageer


        • #34
          Kort nog ter evt. verduidelijking.

          Reageer


          • #35
            We zijn inmiddels weer een paar weken verder en ik heb nog steeds hetzelfde blokje in beeld.. (nog steeds met chrome laatste versie op w10)
            Wat er nu precies is aangepast in die update voor DTV, staat dat ook ergens vermeld? zou ik wel interessant vinden in ieder geval.

            Reageer


            • #36
              Toch nog eens aangeven dat ik nog steeds geduldig zit te wachten op het verdwijnen van het grijze vlakje bij volledig scherm weergeven.

              Bedieningsknoppen tonen/verbergen is geen oplossing.Deze optie is zelfs geheel niet aanwezig bij de Edge browser.

              Tegenwoordig loopt de streem ook steeds vaker vast of zo'n irritant laden draaiballetje tijdens het afspelen van de stream.

              Reageer


              • #37
                Ik bemerkte alleen een grijs vlakje wanneer de muis in hetzelfde deel van het scherm zat als het te bekijken beeld. Probeer de muis eens te verplaatsen buiten het beeld.

                Wat betreft het haperen en bufferen, geef je modem, en vijf minuten later je router, een herstart. Dit is al een tijdje niet gebeurd. Dit verhelpt veelal verbindingsproblemen.
                A prudent question is one-half of wisdom

                Reageer


                • #38

                  Reageer


                  • #39
                    Ook bij een volledig scherm kun je je cursor buiten het scherm zetten. Wijs met de muis gewoon naast je scherm. Dus je ziet je cursor als het ware uit je scherm gaan. Dan wacht je heel even en dat verdwijnt ook dat grijze vlak
                    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                    Reageer


                    • #40
                      Toch jammer dat de reacties van de moderators hierboven nogal van een hoog jip en janneke gehalte zijn.

                      Herstarten modem en router :?,.....misschien als je goedkope spul hebt,maar een Cisco ASA 5540 serie zou gewoon 24/7/356 probleemloos moeten kunnen werken.
                      Alles loopt als een trein naar binnen,behalve de Delta TV app heeft soms kuren.

                      Dat je de muis buiten het beeld moet brengen is mij ook meer dan duidelijk.
                      Hier is dus niet het probleem te vinden.
                      Als dit het geval was had ik niet zo lopen aandringen voor een oplossing.

                      Getest in zowel Edge als Firefox op Windows 10 , ja alle laatste updates,versies,drivers,firmwares en biossen zijn geinstaleerd.
                      Zowel een een Nvidia VGA als een AMD (ati) VGA kaart,klacht blijft.

                      Reageer


                      • #41
                        Hoi Evil,

                        Ik heb wel een workaround gevonden hoe je het vakje kleiner kan maken.
                        Als je een zender uitkiest om te kijken kun je het beeld vergroten of verkleinen (CRTL en scrollen met je muis). Hierdoor wordt het grijze balkje kleiner/groter.

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door Ferry
                          Hoi Evil,

                          Ik heb wel een workaround gevonden hoe je het vakje kleiner kan maken.
                          Als je een zender uitkiest om te kijken kun je het beeld vergroten of verkleinen (CRTL en scrollen met je muis). Hierdoor wordt het grijze balkje kleiner/groter.
                          Hiermee zoom je in/uit op je beeldscherm. Dat werkt inderdaad, maar na het sluiten van de pagina onthoud (iig edge) het percentage zoom en moet je dat bij een volgende site die je opent dus weer handmatig herstellen!

                          Reageer


                          • #43
                            Ondertussen zijn we JAAR (en meer) verder,en van alles wat hier ooit is toegezegd is, of opgelost zou worden,daar is tot op heden nog nooit wat van gekomen.

                            Dus bij deze toch maar eens dit draadje wederom een trap geven.

                            Fijn dat dit zo snel is opgepakt (sarcasme)
                            Laatst bewerkt door Evil; 1 Oct 2019, 15:44.

                            Reageer


                            • #44
                              Als je deze gebruikt speelt het probleem niet meer, https://webtv.delta.nl/#/

                              Ik had nog nooit van dit adres gehoord tot Fred er iets over zei....

                              Reageer


                              • #45
                                Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht
                                Als je deze gebruikt speelt het probleem niet meer, https://webtv.delta.nl/#/

                                Ik had nog nooit van dit adres gehoord tot Fred er iets over zei....
                                Hartelijk dank voor uw antwoord.Hier heb ik wat aan.
                                Hopelijk kan het nog meer mensen helpen die lijden aan het grijs vlakje frustratie syndroom.

                                Ik had ook niet van dit adres gehoord,of hier in dit draadje mogen vernemen.
                                De zeelandnet pagina zou dan ook wel eens aangepast mogen worden,die stuurt mij nog vrolijk (als ik de link gebruik) naar https://tv.delta.nl/html5/#/delta-livetv ,waar dit grijs vlakje verhaal nog steeds speelt.
                                Eigenlijk beetje vreemd dat ze je daar nog naar de "ouderwetse" pagina sturen,terwijl er een veel modernere (drukkere) webpagina bestaat, die meer info,speelduur,functies etc bied.
                                Laatst bewerkt door Evil; 1 Oct 2019, 17:00.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X