Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Inloggen DELTA TV App lukt niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Anjarinus je geeft aan dat je al meerdere malen contact hierover hebt gehad met onze klantenservice. Erg vervelend dat je nog niets hebt vernomen. Als je mij in een privebericht je klantnummer kan geven, wil ik wel even voor je kijken bij je klantgegevens wat de status is van je vraag/klacht over de Digitale TV app.

Reageer

Sinds dit weekend werkt het bij mij!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door JohanH
        Sinds dit weekend werkt het bij mij!
        Fijn dat het opgelost is, JohanH! Veel kijkplezier

Reageer

Bij mij heeft hij nog nooit gewerkt, maar dat valt niet op bij Delta. want op klachten krijg je ook geen antwoord, dus ik vermoed dat men daar ook niet werkt en de helpdesk verzint van alles maar geen oplossing.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door adje
            Oorspronkelijk gepost door Anjarinus
            Oorspronkelijk gepost door Ferry
            Hoi Johan,

Ik heb dit zoals vermeld in een privebericht doorgezet naar de juiste afdeling om dit zo snel mogelijk op te lossen.
            Ik zit met hetzelfde probleem. Heb al een paar keer contact opgenomen met de helpdesk maar daar verzinnen ze van alles behalve een oplossing. Ook heb ik een klacht ingediend, maar ondanks het antwoord dat ze proberen bin en 2 x 24 uur antwoord te geven, heb ik na 2 weken nog geen antwoordeel gekregen. Het is gewoon een amateur zooitje, alleen amateurs doen he 't nog beter dan delta. Binnenkort abonnement maar opzeggen en iets anders kiezen.
            Misschien hebben ze wel geprobeerd je te bereiken en was je toevallig niet aanwezig.
            Ik zou echt nog een keer contact opnemen.
            Als ze je proberen te bereiken heb je minstens een gemist gesprek, maar dat heb ik ook niet.

Reageer

Hoi Anjarinus,

Zou je mij in een privebericht je klant of relatienummer willen sturen dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen.
              Privebericht stuur je door op mijn naam te klikken.

Reageer

Anjarinus, is het inmiddels ook bij jou opgelost?

Reageer

Ja het is opgelost. Ferry stelde voor te bellen om een zakelijk abonnement af te sluiten en toen ik belde kreeg ik te horen dat dit niet nodig was. Ik kon ook gewoon een nieuwe delta app. aanmaken met een ander email adres en dan alleen kiezen voor tv en telefoonnummer leeg laten.

Reageer

Anjarinus, klik dan even op 'Beste antwoord' zodat deze vraag als beantwoord wordt gemarkeerd. Dank je wel alvast :-)

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                    X