Anjarinus je geeft aan dat je al meerdere malen contact hierover hebt gehad met onze klantenservice. Erg vervelend dat je nog niets hebt vernomen. Als je mij in een privebericht je klantnummer kan geven, wil ik wel even voor je kijken bij je klantgegevens wat de status is van je vraag/klacht over de Digitale TV app.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Inloggen DELTA TV App lukt niet
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door adjeOorspronkelijk gepost door AnjarinusOorspronkelijk gepost door FerryHoi Johan,
Ik heb dit zoals vermeld in een privebericht doorgezet naar de juiste afdeling om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Ik zou echt nog een keer contact opnemen.
Reageer
-
Ja het is opgelost. Ferry stelde voor te bellen om een zakelijk abonnement af te sluiten en toen ik belde kreeg ik te horen dat dit niet nodig was. Ik kon ook gewoon een nieuwe delta app. aanmaken met een ander email adres en dan alleen kiezen voor tv en telefoonnummer leeg laten.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer