Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Inloggen DELTA TV App lukt niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Inloggen DELTA TV App lukt niet

Ik kan niet inloggen met mijn Delta wachtwoord op de tv app. De slotjes blijven staan nadat ik ben ingelogd met weer de melding dat er ingelogd moet worden.
    In "mijndelta" staan alle diensten inclusief interactieve tv en internet.
    Ook op tv.delta.nl kan ik inloggen maar ook hier krijg ik telkens de melding dat ik niet ingelogd ben als ik weer terugkom in het hoofdscherm.

Doe ik iets fout?

Hallo JohanH,

Welkom op het forum

Wat voor apparaat gebruik je en welk besturingssysteem staat hierop (+ versie hiervan)?

Reageer

Beste Linda,

Dat is een Samsung Galaxy Tab A en een Galaxy S6, beide met Android 6.0.1.
      Beide apparaten geven dezelfde melding!

Reageer

Wil je de cache eens legen van de apps via de instellingen van de apparaten?

Reageer

Nee, helaas dat helpt ook niet. Ik kom elke keer weer in hetzelfde scherm terecht. Zowel in de applicatie als online.

Reageer

Reageer

Kan je ondertussen alweer gebruik maken van de DELTA app JohanH? Zo nee, dan horen wij het graag.
              A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                Kan je ondertussen alweer gebruik maken van de DELTA app JohanH? Zo nee, dan horen wij het graag.
                Nee helaas... het werkt nog steeds niet!

Reageer

Hoi JohanH,

Wil je de volgende volgorde eens proberen? NIET eerst inloggen in MijnDELTA

- Ga naar Live TV (http://tv.delta.nl) of je opent de DELTA TV App en klik op een zender die je wilt bekijken (ook al staat er een slotje op)
                  - Hierna word je gevraagd om in te loggen
                  - Log dan in met de gegevens van het DELTA account (dus het account waar je ook mee inlogt op MijnDELTA)

Laat je even weten of het nu wel lukt?
                  Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Caroline
                    Hoi JohanH,

Wil je de volgende volgorde eens proberen? NIET eerst inloggen in MijnDELTA

- Ga naar Live TV (http://tv.delta.nl) of je opent de DELTA TV App en klik op een zender die je wilt bekijken (ook al staat er een slotje op)
                    - Hierna word je gevraagd om in te loggen
                    - Log dan in met de gegevens van het DELTA account (dus het account waar je ook mee inlogt op MijnDELTA)

Laat je even weten of het nu wel lukt?
                    Nee helaas, de slotjes blijven staan en krijg elke keer weer de melding dat er ingelogd dient te worden!

Reageer

Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

Reageer

Goedemorgen,

Afgelopen 20 dagen heb ik al aan 3 moderators in een pb mijn klantnummer en problemen met de TV-app doorgegeven, 1x heb ik in het begin doorgekregen dat het binnen 6 dagen opgelost moest zijn. Bij de andere 2 blijft het stil en nu werkt mijn TV app nog steeds niet!
                        Ik vraag me echt af of dit nog goed gaat komen...

Reageer

Hoi Johan,

Ik heb dit zoals vermeld in een privebericht doorgezet naar de juiste afdeling om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ferry
                            Hoi Johan,

Ik heb dit zoals vermeld in een privebericht doorgezet naar de juiste afdeling om dit zo snel mogelijk op te lossen.
                            Ik zit met hetzelfde probleem. Heb al een paar keer contact opgenomen met de helpdesk maar daar verzinnen ze van alles behalve een oplossing. Ook heb ik een klacht ingediend, maar ondanks het antwoord dat ze proberen bin en 2 x 24 uur antwoord te geven, heb ik na 2 weken nog geen antwoordeel gekregen. Het is gewoon een amateur zooitje, alleen amateurs doen he 't nog beter dan delta. Binnenkort abonnement maar opzeggen en iets anders kiezen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Anjarinus
                              Oorspronkelijk gepost door Ferry
                              Hoi Johan,

Ik zit met hetzelfde probleem. Heb al een paar keer contact opgenomen met de helpdesk maar daar verzinnen ze van alles behalve een oplossing. Ook heb ik een klacht ingediend, maar ondanks het antwoord dat ze proberen bin en 2 x 24 uur antwoord te geven, heb ik na 2 weken nog geen antwoordeel gekregen. Het is gewoon een amateur zooitje, alleen amateurs doen he 't nog beter dan delta. Binnenkort abonnement maar opzeggen en iets anders kiezen.
                              Misschien hebben ze wel geprobeerd je te bereiken en was je toevallig niet aanwezig.
                              Ik zou echt nog een keer contact opnemen.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X