Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Opgenomen serie niet terug te vinden

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Staat er niet bij het programma (als je dus zoekt via programma gemist) "stop opnemen"?
    Helaas, nee! Alleen dit Ook bij aanklikken geen verdere opties.

Reageer

Uit jouw printscreen kan ik helaas niet concluderen waar het mis gaat.

Ik zie bijvoorbeeld op mijn eigen toestel, wanneer een programma niet door mij opgenomen wordt:
      [img]25bb75af-e569-4761-8ef9-66ac9c5ad8d6.jpg[/img]

Als ik een serie opneem en ik zoek dit bij programma gemist, dan blijkt dat de serie wel wordt opgenomen: stop serie opnemen.
      [img]fcaa4cbd-752a-453a-8d79-0c9d9ff8f0bd.png[/img]

Zie jij dit ook?

Reageer

Reageer

't Schijnt nu beter te gaan. Het schijnt vanzelf op zijn pootjes te zijn geland. "Voorlopig" laat ik het hier maar bij.

Reageer

Ja we zijn volop bezig achter de schermen om het natuurlijk zo vloeiend mogelijk te laten verlopen. :$
            Zijn er nog meer dingen waar je tegen aan loopt dan horen we het graag!

Reageer

Helaas, gisteravond (ma13-feb) 21:15uur Canvas Stephen Fry in Central America is NIET opgenomen. ( Voor de scherpslijpers onder U: Ja dat wordt vanavond om 19:00 herhaald en Ja, ik heb het nu extra aangemeld. Kijken wat er nu weer misgaat.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door kobuskuch
                Helaas, gisteravond (ma13-feb) 21:15uur Canvas Stephen Fry in Central America is NIET opgenomen. ( Voor de scherpslijpers onder U: Ja dat wordt vanavond om 19:00 herhaald en Ja, ik heb het nu extra aangemeld. Kijken wat er nu weer misgaat.

Reageer

Goed om te vernemen Laat het ons weten als er onverhoopt toch nog problemen optreden.
                  A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

enige mogelijkheid "serie stoppen".
                    Er zit hier thuis nu een kleine kromming in de muur. Gelukkig kan die muur de taal niet herhalen.
                    Wat is er nou weer mis, DELTA?!

Reageer

Ik zie enkel "stop serie opnemen" wanneer ik.....jawel, eerder de serie heb opgenomen.
                      Er komen ook niet meerdere meldingen hierover.
                      Wellicht toch eerder gekozen om deze serie op te nemen??

Reageer

Sorry, Linda, Dit antwoord slaat nergens op.
                        Het topic wordt lang en wat warrig. Ik sluit het maar als VOLLEDIG ONOPGELOST.
                        Uit post van 13 maart blijkt dat 'ie niet wil opnemen hoewel dat verwacht wordt omdat "serie opnemen" was geactiveerd. De activering wordt bevestigd(zie ook je laatste antwoord): je kan alleen maar stoppen met opnemen.
                        Jammer.

Reageer

Kun je niet is proberen om eerst te kiezen voor stoppen met opnemen en daarna kijken of je kan kiezen om de serie opnieuw op te nemen. Of heb je dit al geprobeerd?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door kobuskuch
                            Sorry, Linda, Dit antwoord slaat nergens op.
                            Het topic wordt lang en wat warrig. Ik sluit het maar als VOLLEDIG ONOPGELOST.
                            Uit post van 13 maart blijkt dat 'ie niet wil opnemen hoewel dat verwacht wordt omdat "serie opnemen" was geactiveerd. De activering wordt bevestigd(zie ook je laatste antwoord): je kan alleen maar stoppen met opnemen.
                            Jammer.
                            Jammer dat je mijn reactie nergens op vindt slaan.....
                            Laat ik wat helderheid scheppen:
                            Eerst werden de programma's wel opgenomen, maar stonden deze niet in "mijn opnames". Daarom heb ik destijds al die print screens gepost en toen kon je ze wel vinden.
                            Nu kun je ineens geen series meer opnemen, omdat deze funcionaliteit zou ontbreken.

Zoals ik in mijn nergens op slaande reactie zeg: "stop serie opnemen" zie je echt alleen op het moment dat de serie al opgenomen wordt.
                            Daarom vraagt ook Anette om dat eens te testen.

Het is overigens zo dat een programma dat opgenomen wordt, ook direct alle herhalingen opneemt. Dus een herhaling om op te nemen, hoef je niet in te plannen.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                            X