Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Opgenomen serie niet terug te vinden

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Opgenomen serie niet terug te vinden

    Helaas mocht ik vandaag de 6de december, onder de geplande opgaven, "Pacific" van gisteren, 5 december terugvinden. En nergens anders.
    Ik ben en was ingelogd. Jammer, alweer een fout (geen foutje) via Delta en mijn plezier naar de ... filistijnen, zullen we maar zeggen.

  • #2

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        Aanvullend op vorig bericht: dit bedoel ik dus:

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door kobuskuch
          Aanvullend op vorig bericht: dit bedoel ik dus:
          Staat toch gewoon ook op programma gemist!?
          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Rinus
            Oorspronkelijk gepost door kobuskuch
            Aanvullend op vorig bericht: dit bedoel ik dus:
            Staat toch gewoon ook op programma gemist!?
            Goeie tip, het betreffende programma is inderdaad beschikbaar.
            Helaas heeft de VRT er traditie van gemaakt, zelden of nooit op tijd te beginnen, dus het einde van de betreffende aflevering ga je daar niet kunnen zien...

            Reageer


            • #7
              Dank voor de tip.
              Wat een verrassing, de dingen (nu al 2!!) staan hier: https://tv.delta.nl/html5/#/replay-t.../the%20pacific en niet bij: https://tv.delta.nl/html5/#/my-recordings . De tijden en tijd-fouten zien we nog wel.
              Overigens: het plaatje uit post 4 bestaat nog steeds, maar.... heeft de datum aangepast: ipv "gisteren"staat er nu "5 december".

              Reageer


              • #8
                Vraagje:
                Kunnen de moeilijkheden die op forum, maar in ieder geval bij mij opduiken te maken hebben met de combinatie van Firefox als webbrowser en de instelling daarin voor het "Afspelen van DRM"? Staat hier niet aangevinkt

                Reageer


                • #9
                  Nee, Delta TV gebruikt geen DRM (meer) dat is voor Netflix, Amazon Prime Video enz.

                  Reageer


                  • #10
                    Nee, Delta TV gebruikt geen DRM (meer) dat is voor Netflix, Amazon Prime Video enz.
                    Weer wat geleerd! Dank je wel, Mapje

                    Reageer


                    • #11
                      We zijn weer een tijdje verder.

                      Heb je inmiddels de programma's wel zichtbaar in de opgenomen programma's?

                      Reageer


                      • #12
                        Dit weekend beginnen 2 series die ik een flinke tijd wil opslaan: Victoria en Planet Earth II (vanaf deel2). We zullen zien of we voorbij het P&L zijn (Pray and Learn)

                        Reageer


                        • #13
                          Ik wacht je bevindingen gewoon even af

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door kobuskuch
                            Dit weekend beginnen 2 series die ik een flinke tijd wil opslaan: Victoria en Planet Earth II (vanaf deel2). We zullen zien of we voorbij het P&L zijn (Pray and Learn)
                            &
                            Oorspronkelijk gepost door Linda van Giezen
                            Ik wacht je bevindingen gewoon even af

                            Reageer


                            • #15
                              Goed om te horen dat het goed is gegaan van het weekend.
                              Mocht er toch nog iets fout gaan, dan horen wij het graag.
                              A prudent question is one-half of wisdom

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X