Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

HBBTV op NPO 1 HD willen toevoegen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Heb niks met een televisie te maken die streams zouden toch ook op een interactieve decoder van delta kunnen draaien.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Pvanmegen
      Op mijn Samsung werkt het in ieder geval perfect! Beetje gek dat dit uit een gebruikersvraag moet komen en dat de 'tecnische mensen' van Delta hier zelf niet op waren gekomen. Maar ik ben er blij mee en zal je er verder niet over horen. 14 kanalen sport!
      Toen ik dit ging navragen bleek ook wel dat we hiermee al bezig waren. Alleen hebben de spelen, samen met de klant vraag, dit in een stoomversnelling gebracht. Dat toont mijn inziens dan ook weer de meerwaarde van het forum. Uiteraard is het wel zo dan niet elke wens direct omgezet kan worden.
      A prudent question is one-half of wisdom

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
        Oorspronkelijk gepost door Pvanmegen
        Op mijn Samsung werkt het in ieder geval perfect! Beetje gek dat dit uit een gebruikersvraag moet komen en dat de 'tecnische mensen' van Delta hier zelf niet op waren gekomen. Maar ik ben er blij mee en zal je er verder niet over horen. 14 kanalen sport!
        Toen ik dit ging navragen bleek ook wel dat we hiermee al bezig waren. Alleen hebben de spelen, samen met de klant vraag, dit in een stoomversnelling gebracht. Dat toont mijn inziens dan ook weer de meerwaarde van het forum. Uiteraard is het wel zo dan niet elke wens direct omgezet kan worden.
        Waarom kan diet niet werken op jullie decoder mag dit van de Nos niet worden doorgegeven op jullie decoder?

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door loeffenr
          Waarom kan diet niet werken op jullie decoder mag dit van de Nos niet worden doorgegeven op jullie decoder?
          Uit de bron van TVTotaal verneem ik het volgende,

          "Alleen televisiemodellen van de fabrikanten LG, Sony en Samsung van 2013 of jonger hebben vanwege beveiligingsredenen toegang tot de online streams."

          Waarom NOS deze beperking heeft ingevoerd en wat die beveiligingsredenen dan moeten zijn is mij ook niet bekend. Ik kan eens kijken of ik wat kan achterhalen, maar kan niet beloven dat ik hierop een antwoord kan krijgen omdat dit buiten DELTA ligt.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X