Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

HBBTV op NPO 1 HD willen toevoegen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • HBBTV op NPO 1 HD willen toevoegen

    Zouden jullie aub bij NPO 1 HD op de Hbbtv willen toevoegen op jullie interactieve decoder voor de extra 14 streams van de Olympische spelen bij de Nos.

  • #2
    dit bedoel ik bron: totaaltv

    http://www.totaaltv.nl/nieuws/23708/...met-hbbtv.html

    Reageer


    • #3
      Ik ben bang dat dit niet 1, 2, 3 toegevoegd kan worden. Daar zal meer bij komen kijken dan alleen de spreekwoordelijke schakelaar omzetten. Ga het iig wel even navragen voor je. Misschien is er een mogelijkheid om dit via het Portaal van Zeeland door te geven, maar ook dat moet ik navragen.

      Je kan de streams evt ook via de NOS app bekijken en casten naar je TV. Een chromecast is dan wel noodzakelijk.
      A prudent question is one-half of wisdom

      Reageer


      • #4
        Mogelijkheden genoeg om de streams te kunnen bekijken maar het gaat om het gemak dat HBBTV biedt. Zeker tijdens de OS is het een groot gemis.

        Heb er al eerder om gevraagd maar daarna is het alleen bij de SBS zenders toegevoegd en nog altijd niet bij de NPO. Erg jammer....

        Reageer


        • #5
          De switch is geflipt

          Van de verantwoordelijke afdeling kreeg ik zojuist het bericht dat de extra streams vandaag nog toegevoegd gaan worden.

          [s]Ik weet alleen nog niet of dit via het Portaal van Zeeland gaat lopen of[/s] via het kanaal zelf. [s]Daar kom ik nog even op terug.[/s]
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #6
            Bedankt al vast voor het snelle toevoegen wacht de streams af.

            Reageer


            • #7
              Is toegevoegd!

              Reageer


              • #8
                Mooi dat HbbTV is aangezet op de NPO zenders. Alleen zie ik met m'n Sony TV nog geen extra streams van de Olympische spelen? Alleen standaard info zoals terugkijken van bepaalde programma's en een TV gids.

                Reageer


                • #9
                  De extra content is alleen zichtbaar bij bepaalde type tv's. Dat heeft de NPO helaas zo bepaald. Geen idee waar het precies mee te maken heeft....

                  Reageer


                  • #10
                    Op mijn Samsung werkt het in ieder geval perfect! Beetje gek dat dit uit een gebruikersvraag moet komen en dat de 'tecnische mensen' van Delta hier zelf niet op waren gekomen. Maar ik ben er blij mee en zal je er verder niet over horen. 14 kanalen sport!

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Marco77
                      De extra content is alleen zichtbaar bij bepaalde type tv's. Dat heeft de NPO helaas zo bepaald. Geen idee waar het precies mee te maken heeft....
                      Zijn er dan tv's met HbbTV, waarin HbbTV/dataservice in het menu ook is aangezet en waarop het niet werkt? (Wellicht moeten ook de instellingen van de "Rode knop" aangepast worden)

                      Reageer


                      • #12
                        Nou Jos, mijn Philips HbbTV doet het dus ook niet (niet op HD noch op SD),
                        maar dat ligt dus meer aan het merk Philips zelf dan aan de Delta.

                        SBS6 Champions League voetbal werkt dus ook niet op het HD kanaal.
                        (nou ben ik geen voetbal liefhebber dus niet bepaalt een echt probleem).

                        Het vreemde is dat het op SBS6 SD kanaal dus wel werkt.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Mapje
                          Nou Jos, mijn Philips HbbTV doet het dus ook niet (niet op HD noch op SD),
                          maar dat ligt dus meer aan het merk Philips zelf dan aan de Delta.

                          SBS6 Champions League voetbal werkt dus ook niet op het HD kanaal.
                          (nou ben ik geen voetbal liefhebber dus niet bepaalt een echt probleem).

                          Het vreemde is dat het op SBS6 SD kanaal dus wel werkt.
                          Vreemd..ik heb een Samsung TV en heb in het begin wel wat moeten spelen met de instellingen voor de rode knop alvorens het goed werkte...

                          Reageer


                          • #14
                            Mijn Samsung TV (HU7500) doet het zonder instellingen aan te passen, zou niet weten waar die zitten voor de rode knop.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Pvanmegen
                              Mijn Samsung TV (HU7500) doet het zonder instellingen aan te passen, zou niet weten waar die zitten voor de rode knop.
                              Die vind je in het menu onder:
                              zenders -> algemene interface -> ci-menu -> On Demand instellingen

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X