Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA TV App verbinden met chromecast

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Ik herken dit ook, wat ik vaak doe is Chromecast eerst via een andere applicatie koppelen; bijv youtube.
    Daarna schakelen naar de Delta app en dan zie je hem wel.

Beetje omslachtig, maar het werkt.
    Hoop wel dat deze bug in een toekomstige versie opgelost wordt.
    Het zou dan ook wenselijk zijn dat de delta app, op dezelfde manier chromecast laat koppelen als alle andere applicaties, en niet via een extra scherm.

Reageer

Zojuist met de helpdesk gebeld, maar die mevrouw snapte er helemaal niets van. Ze dacht dat ik een "smart tv" moes kopen en vervolgens dat de delta app op chromecast moest installeren. Nee dus. De tip hierboven werkt wel.
      Dus: Als ik de google cast app via menu scherm audio casten kies (Dan komt mijn mobile scherm op de tv) en ik start dan de Delta app op, dan werkt het goed.
      Als ik vervolgens via de Delta app wil casten, dan staat de chromecast nu wel in de lijst en ik kan hem ook activeren.!!!
      Al ik de google cast app nu stop en de normale procedure weer volg, dan staat de chromecast weer NIET in de lijst

Reageer

Hoi Jacco,

Is het inmiddels ook bij jou gelukt om te verbinden en de verbinding te behouden?

Reageer

En het probleem is nog steeds niet opgelost. Wanneer wordt dit eindelijk is opgelost ??:@

Reageer

Oorspronkelijk gepost door toon56
            En het probleem is nog steeds niet opgelost. Wanneer wordt dit eindelijk is opgelost ??:@
            Je kan gewoon de tips gebruiken die hierboven staan aangegeven. Is wat omslachtiger dan het zou moeten zijn, maar het werkt wel. Ik ga het iig nog wel even doorgeven zodat dit meegepakt kan worden bij een nieuwe update.
            A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Heb hetzelfde gehad omdat de chromecast niet beschikbaar stond in het lijstje. Alles herstarten en bovenstaande 'workaround' helpt wel, al dan niet wat omslachtig.
              Ik zie dat Matthijs het heeft doorgegeven dus hopelijk komt er snel een update

Reageer

Na een tijdje met de chromecast gewerkt te hebben ben ik dit probleem ook vaak tegengekomen.

Tip: Herstart alleen je WIFI wanneer je in de lijst met beschikbare apparaten zit (WIFI uit/aan). Dan komt de chromecast weer tevoorschijn. Niet nodig om je telefoon of chromecast terug naar fabrieksinstellingen te zetten.

Reageer

Laat ik het voorzichtig zeggen, maar mijn eerste indruk met de vandaag vernieuwde
                  app is dat het verbeterd is.

Reageer

Tot nu toe inderdaad geen problemen meer ervaren. Lijkt nu eindelijk goed te werken. Beter laat dan nooit, zullen we maar denken. Voor de toekomst lijkt het verstandig en verwacht ik ook dat Delta, alvorens een nieuw product (app) in de markt te zetten, dit zorgvuldiger test. De huidige gang van zaken rond de onderhavige app heeft (terecht) tot veel (onnodige) ergernis geleid.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Mapje
                      Laat ik het voorzichtig zeggen, maar mijn eerste indruk met de vandaag vernieuwde
                      app is dat het verbeterd is.
                      Dat zou wel eens heel goed kunnen, ik heb zojuist de bevestiging gehad van de ontwikkelaars dat deze bug opgelost zou moeten zijn.

Mochten jullie nog iets tegenkomen dan hoor ik dat graag.

Reageer

Hier gaat het ook beter. Al blijf ik het bijzonder vinden dat er afgeweken wordt van de "standaard" manier om te casten. Zoals alle applicaties doen.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                        X