Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA TV App/Live TV neemt niet op

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Hallo, hier lijkt het probleem opgelost. Opname van gisteravond 20.30 en van vanmiddag 12.45 zijn gelukt en ook terug te kijken.
    Komen alle ingeplande opnames van de achterliggende tijd ook nog bij de bewaarde opnames?

    Combineer dit topic als het kan met "Opnemen via DELTA TV App/Live TV lukt niet".
    Het zou ook mooi zijn als er iets van terugkoppeling kan zijn over de voortgang van een probleem, bvd.

    Reageer


    • #17
      Probleem lijkt weer terug, opnamen komt wel in bewaarde opnames, maar is niet terug te kijken, er komt dan een foutmelding. "Fout bij het afspelen van de video"

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door JCZ
        Probleem lijkt weer terug, opnamen komt wel in bewaarde opnames, maar is niet terug te kijken, er komt dan een foutmelding. "Fout bij het afspelen van de video"
        Ik ga het testen.

        Zijn er meer mensen die weer problemen ondervinden bij het terugkijken van opnamens :?
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #19
          Had in ieder geval klachten, maar heb al eens gemeld dat alles goed is zolang ik ingelogd blijf. Dat geldt ook voor terugkijken: gaat gewoon, maar... heb dus noo..ooit meer uitgelogd voor/van DELTATV. Mijn mening over dat nooit meer uitloggen is ook bekend.

          Reageer


          • #20
            Zojuist 4 programma's ingesteld om op te nemen. 3 daarvan verschijnen in "bewaarde opnames" en zijn vanaf het begin terug te kijken. Eentje staat 45 minuten na afloop van het programma nog steeds als "geplande opname".

            Reageer


            • #21
              Bedankt voor het melden allemaal!

              Ik zal jullie ervaringen zo snel mogelijk met de developers delen. Wordt vervolgd dus...

              Fijne avond

              Reageer


              • #22
                Zonet geprobeerd wat op te nemen, maar de opname staat nog steeds als 'gepand'. Vorige week had ik ook een opname die ik niet kan afspelen door de melding 'Fout bij afspelen video'. Het leek goed te gaan maar werkt niet bepaald stabiel

                Reageer


                • #23

                  Reageer


                  • #24
                    Bedankt voor het melden.

                    Vandaag terugkoppeling ontvangen over de opnamefunctionaliteit:

                    Het probleem was bekend bij de developer van de TV-app. Op dit moment staan de testwerkzaamheden ingepland op een pre-production server. Als ik hieruit terugkoppeling krijg, zal ik dit zo snel mogelijk met jullie delen.

                    Voor zover wil ik iedereen bedanken voor jullie resultaten. Dankzij jullie kunnen we het probleem tackelen en zo spoedig mogelijk oplossen!

                    Mvg Jort

                    Reageer


                    • #25
                      Vervolg van wo17-aug op mijn melding van ma15-aug. Het wordt nu toch echt gek: Vanmorgen bleek de Zomergasten van afgelopen maandag "ineens" te zijn verplaatst van de rubriek Gepland naar de rubriek Bewaarde opnames

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door kobuskuch
                        Vervolg van wo17-aug op mijn melding van ma15-aug. Het wordt nu toch echt gek: Vanmorgen bleek de Zomergasten van afgelopen maandag "ineens" te zijn verplaatst van de rubriek Gepland naar de rubriek Bewaarde opnames
                        We zijn druk bezig om zo snel mogelijk de problemen rondom het opnemen te verhelpen.
                        Dit kan soms leiden tot verrassingen.

                        Indien er nog meer aanpassingen te merken zijn, dan hoor ik ze graag!

                        Reageer


                        • #27
                          Had ik ook gezien; een geplande opname die niet was uitgevoerd had ik verwijderd en plots stond deze tussen mijn opnames..... Kon m nog afspelen ook :?

                          Reageer


                          • #28
                            Laatste tijd ging het goed, maar gisteren was er weer een opname die nu nog in de geplande opnames staat en vandaag is het weer wel goed gegaan. Lijkt of er nog kleine haperingen voorkomen.

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X