Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA TV App/Live TV neemt niet op

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • DELTA TV App/Live TV neemt niet op

    ook ik heb het probleem dat geplande opnames niet worden opgenomen maar in geplande opnames blijft staan.
    ondanks dat ik dit al heb gemeld bij de klantenservice wordt er niets aan gedaan.
    Op zowel, Apple, Android het maakt niet uit hij doet het gewoon niet!
    kortom slechte app en slechte service!!!!

  • #2
    Uit topic over hetzelfde probleem:
    Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
    Ik kan mij goed voorstellen dat je graag een prognose ontvangt met hoe lang het gaat duren, maar dat is niet mogelijk aangezien dat gissen is. Het heeft absoluut een prioriteit om dit zo snel mogelijk op te lossen.
    Er wordt dus aan gewerkt en we zullen het ongetwijfeld dan kunnen lezen wanneer het is opgelost.

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        We hebben dit toegevoegd aan de reeds openstaande melding aangezien de geplande opnames eerst alleen maar bleven staan en niet zomaar verdwenen.

        Helaas heb ik voor dit moment nog geen status update over de afhandeling van dit probleem
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6

            Reageer


            • #7
              Bedankt voor de feedback kobuskuch!

              Ik ga het doorgeven zodat dit getest kan gaan worden.
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer


              • #8
                Is er al zicht op wanneer de opname functionaliteit van de Ios App werkt? Ik heb sinds begin deze maand mijn abbo veranderd met de reden dat ik kan opnemen. Gister en vandaag diverse programma's geselecteerd voor opname, maar er zijn geen opnames te vinden (10 uur gewacht).

                Reageer


                • #9
                  Bij mij hetzelfde probleem. Gisteravond opname gestart via de Android app, staat nu in geplande opnames (maar wel 2 uur van mijn opname-tijd afgehaald).
                  Voor zover dit relevant is: ik ben niet uitgelogd uit de app.

                  Reageer


                  • #10
                    Helaas kan ik nog steeds geen update geven Vondee
                    Bedankt voor de feedback lorierj. Dit hadden we ook getest naar aanleiding van de tip van kobuskuch, maar jammer genoeg bleek dat ook niet altijd te functioneren.

                    Wat zo vreemd is, is dat het systeem wel heeft gewerkt en het nu opeens niet meer goed doet zonder dat er echt iets is gewijzigd. Zodra er meer bekend is zullen wij jullie uiteraard op de hoogte brengen.
                    A prudent question is one-half of wisdom

                    Reageer


                    • #11
                      Zojuist heb ik het bericht ontvangen dat er een update is geweest in het systeem. Opnemen zou weer moeten functioneren. We ontvangen iig op dit moment goede signalen dat het werkt

                      Probeer het allen Treden er problemen op dan horen we het graag!
                      A prudent question is one-half of wisdom

                      Reageer


                      • #12
                        Het lijkt sinds ongeveer 13 uur vandaag te werken. Een geplande opname van vanmorgen ging nog fout, later gaat het goed.

                        Wat opvalt is dat bij het plannen van opnames, er redelijk willekeurig een rode R in de gekozen programma's komt te staan.
                        Bij het plannen van meerdere opnames komt niet alles in Geplande opnames te staan.

                        Goed om te zien dat problemen opgepakt worden, jammer is dat daarbij te weinig gecommuniceerd wordt.

                        Reageer


                        • #13
                          Bij een 1e testje vanmorgen via Edge leek alles te werken.
                          Vanmiddag rond 12:30 uur nog 4 opnames geprogrammeerd. Drie daarvan zijn gelukt, de 4e (programma begon om 12:50 uur) is niet uitgevoerd en staat nog steeds bij geplande opnames!

                          Reageer


                          • #14
                            Ook bij ons blijdschap van korte duur. Het eerste geplande programma werd opgenomen, het tweede (start om 12.25) staat nog steeds onder de geplande opdrachten.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Jdh
                              Ook bij ons blijdschap van korte duur. Het eerste geplande programma werd opgenomen, het tweede (start om 12.25) staat nog steeds onder de geplande opdrachten.
                              Is hier ook geconstateerd, is weer neergelegd bij de juiste afdeling, excuses voor het ongemak

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X