bedankt voor de meldingen, ik weet op dit moment nog niet wat er exact aan de hand is, ik ga dit verder na laten kijken, als er meer bekend is laat ik het weten.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Limiet inloggen bereikt bij Live TV / DELTA TV App
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Marco, kijk twitter (deltnv) even na, ik ben gisteren de hele dag bezig geweest met de 'helpdesk'. Schijnt dat er een aanpassing is geweest op 9 juni waardoor maar 1 keer hoeft te worden ingelogd, maar dat er tegelijkertijd niet meer wordet uitgelogd, vandaar dat jje na 5x inloggen aan het maximum aantal apparaten zit.
Vandaag zouden jullie 'in de systemen' mijn account deblokkeren, maar voorlopig kan ik nog steeds niet inloggen.
Reageer
-
Steakhouder, wat ik bedoelde met "ik weet nog niet exact..." was meer dat ik de exacte oorzaak nog niet wist, dat het bij meerdere klanten speelt is me duidelijk.
Inmiddels hebben we ook contact met onze leverancier.
Het lijkt er in ieder geval op dat dit zich voordoet als je browser bij het sluiten zijn cookies verwijdert, voor nu is het vermoeden dat de sessie op de server wel open blijft staan, vervolgens open je opnieuw je browser en omdat je geen cookie meer op je pc hebt staan ziet de server dit als een nieuwe sessie, en vanaf daar gaat het dus optellen.
Ik kan helaas niet met een druk op de knop je sessies vrijgeven, ik vrees dat mijn collega die dit toe heeft gezegd een andere kant op zat te denken qua oorzaak/oplossing
Kan jij mogelijk wel bevestigen dat jouw browser cookies verwijdert bij het afsluiten?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door steakhoudersWel 'grappig' dat het advies van de helpdesk is de cookies te verwijderen.....
Reageer
-
We zijn nog druk doende, ik heb helaas nog geen specifieke oplostijd.
Voor voetbal kan je uiteraard tijdelijk even hier terecht: http://www.npo.nl/live
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door MarcoWe zijn nog druk doende, ik heb helaas nog geen specifieke oplostijd.
Voor voetbal kan je uiteraard tijdelijk even hier terecht: http://www.npo.nl/live
sinds zaterdag hetzelfde probleem , kan niet meer inloggen (delta app ios en ook niet op macbook)
als er al zicht op een oplossing?
mvg
Martin
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Marcoik heb een kwartiertje geleden bericht ontvangen dat het opgelost zou moeten zijn.
Zien jullie kans om dit te testen en de resultaten te posten?
Alvast bedankt
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer