Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Limiet inloggen bereikt bij Live TV / DELTA TV App

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    bedankt voor de meldingen, ik weet op dit moment nog niet wat er exact aan de hand is, ik ga dit verder na laten kijken, als er meer bekend is laat ik het weten.

    Reageer


    • #17
      Marco, kijk twitter (deltnv) even na, ik ben gisteren de hele dag bezig geweest met de 'helpdesk'. Schijnt dat er een aanpassing is geweest op 9 juni waardoor maar 1 keer hoeft te worden ingelogd, maar dat er tegelijkertijd niet meer wordet uitgelogd, vandaar dat jje na 5x inloggen aan het maximum aantal apparaten zit.
      Vandaag zouden jullie 'in de systemen' mijn account deblokkeren, maar voorlopig kan ik nog steeds niet inloggen.

      Reageer


      • #18
        Steakhouder, wat ik bedoelde met "ik weet nog niet exact..." was meer dat ik de exacte oorzaak nog niet wist, dat het bij meerdere klanten speelt is me duidelijk.
        Inmiddels hebben we ook contact met onze leverancier.
        Het lijkt er in ieder geval op dat dit zich voordoet als je browser bij het sluiten zijn cookies verwijdert, voor nu is het vermoeden dat de sessie op de server wel open blijft staan, vervolgens open je opnieuw je browser en omdat je geen cookie meer op je pc hebt staan ziet de server dit als een nieuwe sessie, en vanaf daar gaat het dus optellen.

        Ik kan helaas niet met een druk op de knop je sessies vrijgeven, ik vrees dat mijn collega die dit toe heeft gezegd een andere kant op zat te denken qua oorzaak/oplossing

        Kan jij mogelijk wel bevestigen dat jouw browser cookies verwijdert bij het afsluiten?

        Reageer


        • #19
          ja cookies worden automatisch verwijderd na elke sessie (op 1 pc).

          8 juni hebben jullie onderhoud gepleegd, en zondag deed het probleem zich voor, derhalve 5 keer.

          Dat lijkt me inderdaad het probleem

          Reageer


          • #20
            Wel 'grappig' dat het advies van de helpdesk is de cookies te verwijderen.....

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door steakhouders
              Wel 'grappig' dat het advies van de helpdesk is de cookies te verwijderen.....
              tsja voortschrijdend inzicht op basis van nieuw verkregen informatie, zo kregen mensen met astma vroeger het advies om te gaan roken, daar zijn we uiteindelijk ook van terug gekomen

              Reageer


              • #22
                maar dan zeker wel mentholsigaretten he, daar 'gah je hoof van open'.

                maar wanneer kunnen we een oplossing verwachten, ik wil graag voetbal kijken.

                Reageer


                • #23
                  We zijn nog druk doende, ik heb helaas nog geen specifieke oplostijd.
                  Voor voetbal kan je uiteraard tijdelijk even hier terecht: http://www.npo.nl/live

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Marco
                    We zijn nog druk doende, ik heb helaas nog geen specifieke oplostijd.
                    Voor voetbal kan je uiteraard tijdelijk even hier terecht: http://www.npo.nl/live
                    Hallo,

                    sinds zaterdag hetzelfde probleem , kan niet meer inloggen (delta app ios en ook niet op macbook)
                    als er al zicht op een oplossing?

                    mvg
                    Martin

                    Reageer


                    • #25
                      ik heb een kwartiertje geleden bericht ontvangen dat het opgelost zou moeten zijn.
                      Zien jullie kans om dit te testen en de resultaten te posten?
                      Alvast bedankt

                      Reageer


                      • #26
                        Hallo Marco,

                        Op mijn Iphone kan ik weer inloggen en op m'n macbook ook

                        mvg
                        MArtin

                        Reageer


                        • #27
                          Mooi zo Martin,

                          Bedankt voor de terugkoppeling

                          Reageer


                          • #28
                            inloggen sinds gisteravond 20 uur weer mogelijk. Ben gebeld dat er gereset is. Wanneer het mis gaat meld ik mij.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door Marco
                              ik heb een kwartiertje geleden bericht ontvangen dat het opgelost zou moeten zijn.
                              Zien jullie kans om dit te testen en de resultaten te posten?
                              Alvast bedankt
                              Hallo, sinds vanmorgen werkt het weer op de pc en op de telefoon, de toestellen van de kids nog controleren, maar dit zal ook wel goed zitten. Bedankt voor het oplossen.

                              Reageer


                              • #30
                                Sinds gisterenavond rond 21.00 uur werkt Livetv weer op PC en laptop. Vandaag enkele keren geprobeerd en alles lijkt weer OK. Bedankt voor het oplossen van dit probleem.j

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X