Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Limiet inloggen bereikt bij Live TV / DELTA TV App

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Limiet inloggen bereikt bij Live TV / DELTA TV App

    Bij inloggen op de pc krijg ik de melding, limiet inloggen bereikt(max 5 apparaten), terwijl er maar 1 telefoon is ingelogd.

  • #2
    Hallo JCZ, welkom op het forum.

    Lukt het wel als je met de telefoon uitlogt via het menu links boven op de startpagina van live tv.

    Reageer


    • #3
      Idem probleem sinds vandaag. Nergens ingelogd, maar krijg de melding '5 apparaten max'.
      Cookies verwijderen, pc opnieuw opstarten heeft geen zin. Op 2 PC en tablet geprobeerd maar kunnen nergens inloggen. En nee, er zijn geen andere gebruikers.

      Reageer


      • #4
        Wellicht pakt morgen een moderator je bericht op, die kan in het systeem kijken wat e aan de hand is!

        Reageer


        • #5
          Dat hoop ik maar, twitter helpdesk komt er niet uit. Zwaar irritant, na eindelijk een maandje zonder problemen gebruik.

          Reageer


          • #6
            Zijn JCZ en steakhouders dezelfde persoon? Het wordt anders een beetje verwarrend!

            Reageer


            • #7
              ik weet niet wie jcz is
              blijkbaar speelt bij meerdere mensen

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door steakhouders
                ik weet niet wie jcz is
                blijkbaar speelt bij meerdere mensen
                Dan blijft de vraag dus wat er gebeurt als JCZ zijn telefoon uitlogt. Er zou dan een apparaat minder online moeten zijn.

                Reageer


                • #9
                  Dat zou ik niet aanraden aan JCZ. Grote kans dat hij helemaal niet meer kan inloggen.

                  Ik heb geen enkel apparaat online, maar kan desondanks niet inloggen wegens dat er er 5 apparate online zouden zijn. En ik heb er maar 3.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door steakhouders
                    Dat zou ik niet aanraden aan JCZ. Grote kans dat hij helemaal niet meer kan inloggen.

                    Ik heb geen enkel apparaat online, maar kan desondanks niet inloggen wegens dat er er 5 apparate online zouden zijn. En ik heb er maar 3.
                    Ik sluit me aan bij steakhouders, gisteren met telefoon uitloggen en daarna lukt het wel op de pc.
                    Maar bij andere telefoons of laptops lukt het weer niet, dus maar met maximaal 1 en toch melding krijgen van limiet bereikt van 5 apparaten.
                    Vandaag lukt het nergens meer.
                    Modem en router herstarten helpt ook niet.

                    Reageer


                    • #11
                      Je hebt op smartphones nieuwste Delta TV Apps?

                      Reageer


                      • #12
                        ik heb het zelfde probleem. Ik krijg een melding dat ik de limiet bereikt heb en dus niet kan inloggen. Maar ik heb maar 1 apparaat!

                        Reageer


                        • #13
                          Ik heb dit probleem ook maar...........gelukkig de helpdesk van zeelandnet geeft het advies om de geschiedenis en cookies van de browser te wissen en als dat niet helpt mag ik me aansluiten bij de klagers op dit forum. Nou de geschiedenis en cookies van de browser zijn gewist en dat helpt bij mij dus niet. Om de woorden van Jos te gebruiken "Wellicht pakt de moderator dit op" Blijft de vraag, wanneer??????????

                          Reageer


                          • #14
                            Je kan nog eens proberen de App te verwijderen.
                            Daarna opnieuw downloaden en installeren.

                            Reageer


                            • #15
                              Voor de duidelijkheid Livetv via mijn tablet (oude app) werkt prima. Livetv via PC/Laptop is niet benaderbaar i.v.m. limietoverschrijding

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X