Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Foutmelding Delta live TV

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Hallo Ludovicus,
    leuk dat je -serieus- reageert op mijn berichtje over die fout bij het live tv-kijken.
    Ik heb helemaal niks veranderd of ge-update zoals sommigen aanraadden, maar intussen werkt het weer normaal. Dus ik kan m'n veronderstelling dat er iets bij Delta/Zeelandnet mis was, alleen maar bevestigen. Voordat ik vanmorgen de fout als hierboven beschreven (M3U8) kreeg, had ik ook al fouten gekregen mbt. een url die niet geopend kon worden vanwege te weinig rechten oid. En daar kun je als gebruiker helemaal geen invloed op uitoefenen....
    Maar intussen werkt het dus weer.
    Het blijft een vervelende toestand met elke keer dat inloggen, maar dat is nu ff niet anders; kennelijk heeft Delta beslist dat dat goed is voor de gebruikers.
    Als ik weer eens fouten krijg, zal ik jouw tip in het achterhoofd houden; wie weet ....
    Nogmaals dank en groet - Hans

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door roosje
      Sinds vandaag de volgende melding: Cannot load M3U8: crossdomain access denied.
      Zowel op PC als laptop (windows 10).
      Zeelandnet, als ik de deze reacties, en reacties op andere meldingen in andere vragen/ opmerkingen in het forum zie, wordt het niet eens tijd om deze levering van Delta live tv te stoppen tot er een degelijke Delta live tv is.

      Reageer


      • #18
        * Bericht verwijderd door moderator. Leuk geprobeerd, Toshiba1958 aka wim de helpdesk *

        Reageer


        • #19
          Kan ineens vandaag geen tv meer kijken op mijn iPad.
          Er is niets gewijzigd op mijn iPad dus.....
          Na een paar (15?) seconden de melding:

          FOUT:
          Er is een onverwachte fout opgetreden.
          Kan deze video niet afspelen.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Jeep
            Kan ineens vandaag geen tv meer kijken op mijn iPad.
            Er is niets gewijzigd op mijn iPad dus.....
            Na een paar (15?) seconden de melding:

            FOUT:
            Er is een onverwachte fout opgetreden.
            Kan deze video niet afspelen.
            Hebben de meeste ipads zo te lezen, heb mn laptop er maar bij gepakt, dat is redelijk te doen al is vloeiend anders

            Reageer


            • #21
              bij mij staat er Ipv6-verbindingsmogelijkheden: geen netwerktoegang, Ipv4-verbindingsmogelijkheden: internet , en mijn beeld stottert en geef ook herhalingen, dus waar ligt het dan aan.

              Reageer


              • #22
                Bij mij ook foutmelding om de 15 sec (Vlissingen). Weer geen voetbal kijken op de iPad.

                Reageer


                • #23
                  CL live kijken via een stream lukt de "sanoma"club wel (stream via sbs/nu.nl/kijk.nl)
                  * dit laatste verwijderd door moderator, is off topic*

                  Reageer


                  • #24
                    Hoi iedereen,

                    In dit topic wordt er bijgehouden welke problemen er bekend zijn, zodat ze opgelost kunnen worden. Het is inderdaad jammer dat het na de test niet optimaal werkt, vandaar dat we eerder genoemd topic gestart hebben, zodat we in 1 topic, overzichtelijk krijgen welke problemen er precies spelen zodat we gericht met een oplossing kunnen komen.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X