Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Foutmelding Delta live TV

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Foutmelding Delta live TV

    Sinds vandaag de volgende melding: Cannot load M3U8: crossdomain access denied.
    Zowel op PC als laptop (windows 10).

  • #2
    ja, die heb ik ook gezien.

    Reageer


    • #3
      Hier dezelfde melding ;-(

      Reageer


      • #4
        ja hoor hier ook, wat een verschrikkelijk programma om tv te kijken.

        Reageer


        • #5
          Aan de hand van het aantal meldingen is onderhand wel duidelijk dat het aan de kant van Delta niet goed zit en niet aan de gebruikerszijde. Ook ik diezelfde melding ...browser is Internet Explorer. Tot gisteren geen problemen afgezien van dat ellendige inloggen elke keer om tv te kunnen kijken. Wat een verbetering zeg! Ik dacht dat gebruiksvriendelijkheid bij Delta/Zeelandnet hoog in het vaandel stond, maar dat heeft die vertrekkende directeur meegenomen zeker, samen met z'n premie. Ik had Zeelandnet altijd benoorlijk hoog staan, maar zo gaat dat er wel heel rap af. Wat mij betreft kan de overstap naar Ziggo of welke andere dan ook niet snel genoeg gaan!

          Reageer


          • #6
            ik heb het opgelost, je moetje flash player een update geven, of gewoon weer opnieuw de installatie uitvoeren.
            Bij mij werkt hij weer.
            Succes

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door gjverr
              Aan de hand van het aantal meldingen is onderhand wel duidelijk dat het aan de kant van Delta niet goed zit en niet aan de gebruikerszijde.
              Simpele conclusie die nergens op slaat. Bij mij werkt het gewoon, zowel op IE als in Chrome.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door ikdoeookmee
                ik heb het opgelost, je moetje flash player een update geven, of gewoon weer opnieuw de installatie uitvoeren.
                Bij mij werkt hij weer.
                Succes
                Live TV maakt, als ik het goed heb, geen gebruik van Flash
                bovendien heeft m'n iPhone helemaal geen Flash

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Vulpen
                  Simpele conclusie die nergens op slaat. Bij mij werkt het gewoon, zowel op IE als in Chrome.

                  Reageer


                  • #10
                    Bij mij doet de app het inmiddels weer maar valt na 15 sec. weg. Moet dan weer opnieuw inloggen om 15 sec verder te kunnen kijken.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door nikki82
                      Bij mij doet de app het inmiddels weer maar valt na 15 sec. weg. Moet dan weer opnieuw inloggen om 15 sec verder te kunnen kijken.
                      zelfde probleem hier, tot gisteravond haperent beeld en geluid, nu ongeveer 15 seconden max die je aaneengesloten kan kijken

                      Reageer


                      • #12
                        Krijg hier de melding na 20 a30 seconden :kan de video niet afspelen.
                        App opnieuw erop gezet,maar melding blijft terugkomen op mijn Ipad.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door polleke1234
                          Krijg hier de melding na 20 a30 seconden :kan de video niet afspelen.
                          App opnieuw erop gezet,maar melding blijft terugkomen op mijn Ipad.
                          En de klantenservice is vrij vanwege Koningsdag...dus vandaag geen tv kijken....erg jammer

                          Reageer


                          • #14
                            Na her installatie ,na een 30 seconden stop het prog. En gaat dan naladen en blijft dit doen,afwachten maar weer tot
                            Het weer werkt,heeft vanaf begin al problemen gegeven.

                            Reageer


                            • #15
                              Ik heb deze foutmelding ook gekregen.
                              zowel met IE, Edge als Chrome.
                              oplossing ook gevonden..
                              schakel je IPv6 maar uit, dit is de boosdoener.
                              Met mijn IPv6 ingeschakeld (en dus preferent) krijg ik deze zelfde foutmelding. schakel ik IPv6 uit, en verbindt ik dus puur met IPv4, dan kan ik zonder problemen kijken.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X