Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Beeld wazig bij kijken naar Live TV en stopt ook steeds.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Evdw
    Krijg je bij veel geklaag "we zijn er mee bezig" te horen. Geef dit dan eens door. Internet is communicatie maar iets doorgeven dat iets niet werkt dat lijkt te veel moeite. Jammer.
    Als je een beetje kunt lezen kun je zien dat de klachten bekend zijn en dat men er inderdaad mee bezig is. Maar Delta zal wel geen knop hebben waarmee ze ineens alles zomaar kunnen oplossen. Nieuwe systemen zorgen altijd voor problemen. Het enige wat je kunt doen is geduld hebben tot het is opgelost. Het zal wel iets te maken hebben met capaciteit. Wellicht wordt er veel meer gebruik gemaakt van Live TV op de computer dan ze hadden gedacht.

    Reageer


    • #17
      Heb hetzelfde gestotter van de nieuwe Delta app op iPad en wil eigenlijk de oude weer installeren. Nergens te vinden!
      Dit duurt al een poosje en ik snap werkelijk niet waarom de zaak niet beter is getest alvorens de oude te verwijderen. :@

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Vulpen
        Oorspronkelijk gepost door Evdw
        Krijg je bij veel geklaag "we zijn er mee bezig" te horen. Geef dit dan eens door. Internet is communicatie maar iets doorgeven dat iets niet werkt dat lijkt te veel moeite. Jammer.
        Als je een beetje kunt lezen kun je zien dat de klachten bekend zijn en dat men er inderdaad mee bezig is. Maar Delta zal wel geen knop hebben waarmee ze ineens alles zomaar kunnen oplossen. Nieuwe systemen zorgen altijd voor problemen. Het enige wat je kunt doen is geduld hebben tot het is opgelost. Het zal wel iets te maken hebben met capaciteit. Wellicht wordt er veel meer gebruik gemaakt van Live TV op de computer dan ze hadden gedacht.
        Vulpen,
        Als ze problemen hebben moet ze dat gewoon eens toegeven. Ze veranderen het systeem- iedereen krijg het rauw op zijn dak. Er zijn problemen met de app- heleboel mensen hebben hier problemen mee. Koppelen van accounts - heleboel mensen hebben hier problemen mee. Mensen willen de live stream volgen - alleen maar haperend of stilstaand beeld.
        Wat ik maar wil aangeven is dat er een systeem naar buiten gebracht wordt wat blijkbaar niet getest is. Als er iets niet werkt geeft dat dan eens aan. Met al deze problemen is het logisch dat mensen negatieve reacties gaan spuien en dat het geduld op raakt. Ik had mij eerder deze avond ingesteld om naar een film te kijken op de PC, ik ben ermee gestopt.
        En om het dan maar hollands te houden, ik mag er wel voor betalen iedere maand.

        Reageer


        • #19
          Denk dat Zeelandnet vannacht een update heeft geinstalleerd, nu werkt het helemaal niet meer..kan hooguit 5 seconden kijken voor ik eruit gemiept wordt

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door roosje
            Tijdens de bekerfinale KNVB op SBS6 ben ik maat gestopt met kijken.
            Het beeld stopt steeds (streaming ?) en het beeld wordt met regelmaat wazig.
            Ter informatie: De pc is rechtstreeks op het modem/router van Zeelandnet aangesloten. De speedtest is ok.
            Mijn vraag: Forumleden hebben jullie ook dezelfde ervaring als ik?
            Gisteren tijdens de CL hier in Hulst precies hetzelfde,de problemen zijn bekend zeggen ze helaas heb ik de indruk dat men het probleem niet gemakkelijk kan oplossen.Heeft het misschien geen prioriteit?, je zou het gaan denken .
            Verder hebben wij ook schokkerig beeld op de TV in de huiskamer, daar wordt je niet blij van. Men wil steeds maar veranderen en moderniseren de techniek staat niet stil zeggen ze maar alle veranderingen zijn alleen maar verbeteringen als alles goed werkt.Als het zoals nu is verlang je terug naar het oude systeem dat veel beter werkte.

            Reageer


            • #21
              Hallo allemaal,

              In dit topic vinden jullie de reeds bekende problemen met de app. Hierop kunnen jullie zelf ook feedback indienen, dus als jullie je bevinden hier willen delen, heel graag ! Dan kan ik dit topic namelijk sluiten. Anders zijn er teveel topics die hetzelfde probleem omvatten en wordt het aardig onoverzichtelijk .

              Reageer


              • #22
                Logbestand in voorgestelde topic is voor het laatst bijgewerkt 7 april....lijkt me deze topic meer up to date..

                Reageer


                • #23
                  Hij doet het weer

                  Reageer


                  • #24
                    Hier op ipad ook, heerlijk avondje ongestoord snooker kijken! Hulde Zeelandnet, hopelijk blijft het voor ipad nu goed en komen er door andere nog openstaande problemen niet opnieuw problemen voor ipad gebruikers.

                    Reageer


                    • #25
                      We zijn weer terug bij af! Bagger app!

                      Reageer


                      • #26
                        Vandaag na een haperende start helemaal geen delta tv meer...app verwijderd en wil deze terug installeren...niet meer beschikbaar in de app store..via safari werkt het ook niet meer...

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door arupam
                          Vandaag na een haperende start helemaal geen delta tv meer...app verwijderd en wil deze terug installeren...niet meer beschikbaar in de app store..via safari werkt het ook niet meer...
                          Arupam, heb je de app ondertussen alweer kunnen installeren?

                          Reageer


                          • #28
                            Hoi Frans,

                            Ja is gelukt, en werkt tot nu toe behoorlijk goed.
                            Nog wel elk uur ofzo een complete vastloper die ipad reboot vereist, ben benieuwd hoe het vanavond gaat zijn als het drukker is.

                            Het was wel balen dat 4 mei de herdenkingsavond niet te volgen was..ik dacht eigenlijk dat mede door die schande de app maar offline gehaald was totdat er meer capaciteit is. Al vrees ik dat een bedrijf dat in de uitverkoop staat niet de nodige investeringen zal gaan doen zonder dat er een nieuwe solide eigenaar is..

                            Nochtans dank voor je reactie.

                            Arupam

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door arupam
                              Hoi Frans,

                              Ja is gelukt, en werkt tot nu toe behoorlijk goed.
                              Nog wel elk uur ofzo een complete vastloper die ipad reboot vereist, ben benieuwd hoe het vanavond gaat zijn als het drukker is.

                              Het was wel balen dat 4 mei de herdenkingsavond niet te volgen was..ik dacht eigenlijk dat mede door die schande de app maar offline gehaald was totdat er meer capaciteit is. Al vrees ik dat een bedrijf dat in de uitverkoop staat niet de nodige investeringen zal gaan doen zonder dat er een nieuwe solide eigenaar is..

                              Nochtans dank voor je reactie.

                              Arupam

                              Reageer


                              • #30
                                Niet helemaal waar, misschien: hoe verder het werk dat nog loopt, af is, hoe meer Zeelandnet kan vragen voor zijn (nog wel) functionerende netwerk!

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X