Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Beeld wazig bij kijken naar Live TV en stopt ook steeds.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Beeld wazig bij kijken naar Live TV en stopt ook steeds.

    Tijdens de bekerfinale KNVB op SBS6 ben ik maat gestopt met kijken.
    Het beeld stopt steeds (streaming ?) en het beeld wordt met regelmaat wazig.
    Ter informatie: De pc is rechtstreeks op het modem/router van Zeelandnet aangesloten. De speedtest is ok.
    Mijn vraag: Forumleden hebben jullie ook dezelfde ervaring als ik?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door roosje
    Tijdens de bekerfinale KNVB op SBS6 ben ik maat gestopt met kijken.
    Het beeld stopt steeds (streaming ?) en het beeld wordt met regelmaat wazig.
    Ter informatie: De pc is rechtstreeks op het modem/router van Zeelandnet aangesloten. De speedtest is ok.
    Mijn vraag: Forumleden hebben jullie ook dezelfde ervaring als ik?
    Helaas dezelfde ervaringen, ook via kabel rechtstreeks op pc, maar met wifi is het even erg dus ze hebben simpelweg niet genoeg capaciteit vrees ik. Speelt al ruim een maand.

    Reageer


    • #3
      hier in Terneuzen het zelfde dus alles is nog niet in orde denk ik ?

      Reageer


      • #4
        zelfde hier, erg irritant.
        ben benieuwd of ze hier iets aan gaan doen.
        dit moet toch bekend zijn bij zeelandnet als dit al een maand speelt
        erg slecht dat ze er niks aan doen

        Reageer


        • #5
          Hier in Hoek hetzelfde. Beeld wat hapert op elke zender waar ik naar kijk. Soms loopt het zelfs vast. Veel mee opgeschoten om dit systeem te veranderen.

          Reageer


          • #6
            Ook last van, zelfs vanavond studio voetbal niet te volgen. Maar ja naar wie kan je overstappen. Echt niet leuk meer

            Reageer


            • #7
              Jammer dat op mijn vraag over Delta tv live er geen reactie van Delta of Zeelandnet bijstaat.
              Zou graag ook een reactie van die zijde zien. Wie zwijgt stemt toe...... dat Delta live tv gewoon
              niet voldoet aan wat er van verwacht wordt.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door roosje
                Jammer dat op mijn vraag over Delta tv live er geen reactie van Delta of Zeelandnet bijstaat.
                Zou graag ook een reactie van die zijde zien. Wie zwijgt stemt toe...... dat Delta live tv gewoon
                niet voldoet aan wat er van verwacht wordt.
                Ook wij hebben weekend

                De genoemde problemen zijn bekend. En hoewel sommigen denken dat wij hieraan niets doen zijn wij op de achtergrond toch echt aan de slag om dit vervelende probleem spoedig te verhelpen. Iig bedankt dat je er melding van maakt.
                A prudent question is one-half of wisdom

                Reageer


                • #9
                  Ook in Vlissingen een probleem met streaming. Soms blijft de ipad streamen , maar niet openen. Bij een controle van de internetsnelheid is deze prima (134 mb)

                  Reageer


                  • #10
                    Ik had los internet en telefonie en belonbeperkt bundel van Zeelandnet, kreeg een aanbieding paar euro goedkoper per maand, alles in 1 pakket, hogere streamingsnelheid zou het probleem oplossen.
                    1 probleem niet opgelost
                    2 in de aanbieding is geen rekening gehouden met de belbundel die ik had dus zit nu voor een jaar aan een toch duurder contract als ik belonbeperkt weer erbij neem.

                    ik noem dat geen probleem oplossen maar marketing en geen marketing die een schoonheidsprijs verdiend.

                    Reageer


                    • #11
                      Championsleague gaat hem niet worden vanavond....beeld hapert als gebruikelijk ondanks mn hogere streamingsnelheid....jammer dat allemaal zo lang duurt om de nieuwe app werkend te krijgen. Misschien handiger als uitzending gemist en opnemen tijdelijk disabled wordt zodat er wellicht genoeg capaciteit is om live tv te kijken?

                      Reageer


                      • #12
                        Het beeld hapert inderdaad als een malle, al lijkt het bij SBS6 momenteel (CL voetbal) wel een stuk erger dan bij andere kanalen. Je zou denken dat een Alles-in-1 super toch snel genoeg moet zijn

                        Reageer


                        • #13
                          Weer wat nieuws: regelmatig 'Network Error: http status 410'

                          Reageer


                          • #14
                            Tis hier nog steeds droevig.
                            Ik ben er maar mee gestopt.
                            Het ligt altijd aan je zelf , als je klaagt...:@:@

                            Reageer


                            • #15
                              Krijg je bij veel geklaag "we zijn er mee bezig" te horen. Geef dit dan eens door. Internet is communicatie maar iets doorgeven dat iets niet werkt dat lijkt te veel moeite. Jammer.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X