Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

accounts koppelen lukt niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • accounts koppelen lukt niet

    /nieuwe delta account aangemaakt op aanraden helpdesk,Krijg nu een pagina om gebruikersnaam te koppelen aan delta account maar nu weer de melding "'KLANTGEGEVENS STAAN BIJ ANDERE KLANT GEREGISTREED'' ??????HELP!!!

  • #2
    Hallo ingridron, welkom op het forum :8

    Staan het Delta- en Zeelandnetaccount wel op dezelfde naam? Misschien vind je hier de oplossing:
    https://forum.zeelandnet.nl/delta-in...ta-tv-app-3065

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Jos
      Hallo ingridron, welkom op het forum :8

      Staan het Delta- en Zeelandnetaccount wel op dezelfde naam? Misschien vind je hier de oplossing:
      https://forum.zeelandnet.nl/delta-in...ta-tv-app-3065
      Bedankt voor je reactie,bedoel je met zelfde naam je gebruikersnaam?

      Reageer


      • #4
        Het gaat om de naam van diegene die het contract met Delta en Zeelandnet heeft afgesloten, dus niet het ene op jouw naam en het andere op naam van je partner.
        Waarschijnlijk is de naam verschillend, omdat de helpdesk het advies gaf een nieuw Delta account aan te maken. In dat geval moet je voor dat nieuwe account ook een ander emailadres gebruiken dan bij het al aangemaakte Delta account is gebruikt.
        Als je er niet uitkomt, dan pakt een moderator dit wellicht volgende week op. Die kan ook zien wat er nu in de systemen staat geregistreerd.

        Reageer


        • #5
          Ik had hetzelfde probleem, bleek dat ik reeds een account had aangemaakt in het verleden (voor doorgave meterstanden). Dit reeds bestaande account gebruikt en het was direct in orde.

          Reageer


          • #6
            Bedankt voor de reacties,ben weer wat wijzer.Ben er nog mee aan het stoeien geweest maar helaas.
            Hoop op een reactie van de moderator.

            Reageer


            • #7
              Hoi ingridron,

              Welkom op het forum.

              Ik zag dat er een DELTA account aanwezig is. Dit DELTA account is NIET hetzelfde als een MijnDELTA account waarmee je de meterstanden kan doorgeven.
              Probeer de volgende stappen te doorlopen:

              - Ga naar tv.delta.nl
              - Klik op LiveTV en selecteer een zender
              - Log in met het DELTA account, niet met het MijnDELTA account
              - Zijn de gegevens niet bekend, laat deze dan toesturen met de optie 'Ik weet mijn DELTA inloggegevens niet meer'
              - Er moet nu een melding verschijnen dat er geen gegevens van ZeelandNet bekend zijn en dat deze gekoppeld moet worden
              - Vul bij de gevraagde gevens de inloggegevens van ZeelandNet is. Gebruik hiervoor de gebruikersnaam en wachtwoord van het hoofdaccount
              - Hierna is de koppeling afgerond en kan er gebruikt gemaakt worden van de app en website.

              Kan je dan nog steeds niet inloggen, raadpleeg dan eerst deze website
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer


              • #8
                Hoi ingridron,

                Is het je inmiddels gelukt? Zo niet, help ik je graag verder

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Sheena
                  Hoi ingridron,

                  Is het je inmiddels gelukt? Zo niet, help ik je graag verder
                  Sorry, is inmiddels opgelost!

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door ingridron
                    Oorspronkelijk gepost door Sheena
                    Hoi ingridron,

                    Is het je inmiddels gelukt? Zo niet, help ik je graag verder
                    Sorry, is inmiddels opgelost!
                    Sorry is niet nodig hoor Goed om te horen dat het inmiddels is opgelost.
                    Heb je hier het antwoord kunnen vinden? Klik deze dan aan als beste antwoord.
                    A prudent question is one-half of wisdom

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X