/nieuwe delta account aangemaakt op aanraden helpdesk,Krijg nu een pagina om gebruikersnaam te koppelen aan delta account maar nu weer de melding "'KLANTGEGEVENS STAAN BIJ ANDERE KLANT GEREGISTREED'' ??????HELP!!!
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
accounts koppelen lukt niet
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Hallo ingridron, welkom op het forum :8
Staan het Delta- en Zeelandnetaccount wel op dezelfde naam? Misschien vind je hier de oplossing:
https://forum.zeelandnet.nl/delta-in...ta-tv-app-3065
-
Oorspronkelijk gepost door JosHallo ingridron, welkom op het forum :8
Staan het Delta- en Zeelandnetaccount wel op dezelfde naam? Misschien vind je hier de oplossing:
https://forum.zeelandnet.nl/delta-in...ta-tv-app-3065
Reageer
-
Het gaat om de naam van diegene die het contract met Delta en Zeelandnet heeft afgesloten, dus niet het ene op jouw naam en het andere op naam van je partner.
Waarschijnlijk is de naam verschillend, omdat de helpdesk het advies gaf een nieuw Delta account aan te maken. In dat geval moet je voor dat nieuwe account ook een ander emailadres gebruiken dan bij het al aangemaakte Delta account is gebruikt.
Als je er niet uitkomt, dan pakt een moderator dit wellicht volgende week op. Die kan ook zien wat er nu in de systemen staat geregistreerd.
Reageer
-
Hoi ingridron,
Welkom op het forum.
Ik zag dat er een DELTA account aanwezig is. Dit DELTA account is NIET hetzelfde als een MijnDELTA account waarmee je de meterstanden kan doorgeven.
Probeer de volgende stappen te doorlopen:
- Ga naar tv.delta.nl
- Klik op LiveTV en selecteer een zender
- Log in met het DELTA account, niet met het MijnDELTA account
- Zijn de gegevens niet bekend, laat deze dan toesturen met de optie 'Ik weet mijn DELTA inloggegevens niet meer'
- Er moet nu een melding verschijnen dat er geen gegevens van ZeelandNet bekend zijn en dat deze gekoppeld moet worden
- Vul bij de gevraagde gevens de inloggegevens van ZeelandNet is. Gebruik hiervoor de gebruikersnaam en wachtwoord van het hoofdaccount
- Hierna is de koppeling afgerond en kan er gebruikt gemaakt worden van de app en website.
Kan je dan nog steeds niet inloggen, raadpleeg dan eerst deze websiteA prudent question is one-half of wisdom
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door ingridronOorspronkelijk gepost door SheenaHoi ingridron,
Is het je inmiddels gelukt? Zo niet, help ik je graag verderGoed om te horen dat het inmiddels is opgelost.
Heb je hier het antwoord kunnen vinden? Klik deze dan aan als beste antwoord.A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer